Câți bani a făcut Heineken în România în 2013
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Crişan Andreescu
WhatsApp
Onno Rombouts
Onno Rombouts
Producătorul de bere   HEINEKEN România și-a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2013. Cifra de afaceri netă a companiei a ajuns anul trecut la 1,12 miliarde de lei (254 milioane de euro), în scădere cu 5% comparativ cu 2012, pe o piaţă care s-a contractat cu aproximativ 10%. HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa și al treilea din lume în ceea ce privește volumul.  HEINEKEN România are patru fabrici de bere situate în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și peste 1.100 de angajați.

HEINEKEN anunță rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare. De asemenea, portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool,  compania  menținându-și  poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.

"2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune", a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate "Brewing a Better Future"

HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patru arii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.

În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei "Brewing a Better Future". Compania a scăzut consumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest, compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități.

Ce planuri are HEINEKEN pentru 2014

 "În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei", spune Onno Rombouts.

HEINEKEN România are cel mai diversificat portofoliu de mărci, acoperind toate segmentele pieței de bere din România: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita și Haţegana.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel