Ordinea de apariție în fluxul dumneavoastră a fotografiilor și înregistrărilor video se va baza pe probabilitatea de a fi interesat de un anumit conținut, pe relația dumneavoastră cu persoana care a postat și pe momentul apariției mesajului, a explicat, pe blogul ei, compania, proprietate a gigantului Facebook.
Aplicația, lansată în urmă cu cinci ani, justifică schimbarea prin creșterea numărului de utilizatori și a traficului de date. Majoritatea persoanelor pierd aproximativ 70% din noutăți. Pe măsură ce Instagram s-a extins, a devenit tot mai dificilă vizualizarea fotografiilor și înregistrărilor video postate pe platformă. Ceea ce înseamnă că, uneori, nu vezi lucrurile care te interesează cel mai mult, a detaliat comunicatul difuzat de rețeaua socială.
În pofida avantajelor promise, pe internet au apărut deja solicitări de păstrare a sistemului încă în uz.
Achiziționată în aprilie 2012 de Facebook, cu circa un miliard de dolari, rețeaua socială Instagram declară că are 400 de milioane de utilizatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD