Compania americană United Airlines i-a cerut scuze bărbatului pentru că un avion a plecat fără el, deşi se afla la poartă de îmbarcare.
CITEȘTE ȘI: Companii aeriene: TOPUL celor mai bune locuri FIRST CLASS - FOTO
Destinatarul Chris Chmura este numit de trei ori "domnule Om" în mesajul companiei aeriene, scrie Yahoo România.
Practic, United Airlines a trimis un e-mail cu un text standard de scuze, omiţând să îl personalizeze cu numele clientului nemulţumit.
Scrisoarea a devenit virală după ce bărbatul, care lucrează ca jurnalist în Florida, a postat-o pe Twitter, potrivit "Daily Mail".
"Au plecat fără mine şi voiam să ştiu de ce", a declarat Chris Chmura, care susţine că s-a prezentat la poarta de îmbarcare la ora 7.12 pentru avionul programat să plece la 7.32.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD