Femeia cosmopolită, răsfățată cu Miss Bic
Bate gongul în industria modei. Pe podiumul de la București au defilat, joi, brichetele Miss Bic îmbrăcate în șase colecţii care folosesc diverse elemente reprezentative pentru femeia urbană, armonizate în diverse piese vestimentare și accesorii, create special de studenții de la Universitatea Națională de Arte București - Departamentul Modă - și de designeri renumiți.
Reușind să devină, în scurt timp, dintr-un ”new entry” un “must have” în viaţa femeilor moderne, independente, chic din România, bricheta Miss Bic a pătruns atât în viaţa consumatoarelor, dar şi în cea a profashioniştilor, iniţiând un parteneriat cu Universitatea Naţională de Arte Bucureşti – Departamentul Modă.Îmbrăcate în 6 colecţii care folosesc elemente reprezentative pentru femeia urbană: rujul, revistele glossy, coafurile şi temperamentele diverse ale fashionistelor de astăzi, brichetele Miss Bic i-au impresionat prin designul avangardist și inventivitate pe studenții de la Universitatea de Arte București - Departamentul de Modă, care au creat o colecție dedicată acestui produs.
Provocarea lansată de parteneriatul constituit între instituția universitară prin EMI (EVENIMENT MODA IMAGINE) - Centrul de cercetare de cultură a modei - și Miss Bic i-au determinat pe studenţi să-și pună în funcțiune abilitățile creative pentru a realiza diverse piese vestimentare, menite a capta aprecierea juriului format din specialiști în domeniu, dar și a companiei Bic.
Lucrările tinerilor creatori, coordonați de către prof. univ. dr. Unda Popp şi designerul şi asist. univ. drd. Venera Arapu, s-au dorit a fi o continuare a creaţiei renumitului designer Oscar Carvallo, o rochie specială dedicată lansării Miss Bic în Franța, expusă în cadrul Săptămânii Modei de la Milano, pentru care a folosit nu mai puţin de 8,521 de brichete.
Gazde perfecte ale evenimentului dedicat premierii celor mai bune creații vestimentare, Cristina Bucur - Marketing Manager România, Bulgaria -, Luiza Willems - Trade Marketing Manager Lighters & Shavers -, precum și invitatul special, Gregoire Mantoux - Marketing Manager - Lighter Europe au fost încântați să le cunoască pe cele trei câștigătoare, în fruntea cărora s-a clasat Andreea Stoian.
Şi pentru că Miss Bic înseamnă stil, binecunoscutul designer Mihaela Glăvan a acceptat provocarea de a intra în universul Miss Bic şi a creat special pentru această colecţie obiecte de marochinărie : curele, genţi, pantofi.
“Nu suntem la prima acţiune în parteneriat cu studenţii din România şi sperăm că nici la ultima. În prezent, Bic România susţine cu sponsorizări AIESEC în diverse proiecte. În acelaşi spirit, dorim să continuăm sprijinul acordat studenţilor de la Universitatea Naţională de Arte Bucureşti. Suntem conştienţi că tinerii studenţi au un potenţial creativ care trebuie scos la lumină şi încurajat prin diverse modalităţi. Scopul nostru este acela de a încerca să îi sprijinim, în măsura posibilităţilor, pe tinerii merituoşi pentru a-i determina să îşi construiască o carieră în România”, a declarat Cristina Bucur, Marketing Manager BIC România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News