Data publicării:
EVALUARE NAȚIONALĂ 2014: Subiecte la Limbă şi comunicare, clasa a VI-a
EVALUARE NAŢIONALĂ 2014, CLASA A VI-A. Elevii claselor a VI-a au susținut, joi, prima probă de la Evaluarea Națională, cea de Limbă și comunicare, urmând ca mâine să dea proba la Matematică și Științele Naturii.
EVALUARE NAŢIONALĂ 2014, CLASA A VI-A. Limbă și comunicare. La această primă probă a Evaluării Naționale pentru clasa a VI-a, elevii au avut de răspuns la 10 exerciții în limba română și prima limbă străină studiată în școală, respectiv engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană: de formulat enunțuri în cele două limbi, de extras idei prin texte, dar și de explicat mesaje cuprinse în textele date.
Testul a durat 60 de minute și a avut rolul de a verifica nivelul cunoștințelor de Limba română și de la prima limbă străină studiată în școală. Subiectele au fost realizate pe două numere, pentru a se evita situația ca doi elevi care stau în aceeași bancă să aibă același test de rezolvat.
VEZI AICI SUBIECTUL 1 la Limbă şi comunicare-Limba engleză
VEZI AICI SUBIECTUL 2 la Limbă şi comunicare-Limba engleză
VEZI AICI SUBIECTUL 1 la Limbă şi comunicare-Limba franceză
VEZI AICI SUBIECTUL 2 la Limbă şi comunicare-Limba franceză
VEZI AICI SUBIECTUL 1 la Limbă şi comunicare-Limba germană
VEZI AICI SUBIECTUL 2 la Limbă şi comunicare-Limba germană
VEZI AICI SUBIECTUL 1 la Limbă şi comunicare-Limba italiană
VEZI AICI SUBIECTUL 2 la Limbă şi comunicare-Limba italiană
VEZI AICI SUBIECTUL 1 la Limbă şi comunicare-Limba spaniolă
VEZI AICI SUBIECTUL 2 la Limbă şi comunicare-Limba spaniolă
EVALUARE NAŢIONALĂ 2014, CLASA A VI-A. Limbă și comunicare. Rezultatele elevilor nu se trec în catalog, ci reprezintă o evaluare a gradului de asimilare a cunoştinţelor ce va folosi copiilor, părinţilor şi profesorilor pentru anii viitori.
În urma testărilor, va fi realizat un raport tip PISA la nivel naţional, cu evaluări pe fiecare competentă, pentru clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a, ce va sta la baza măsurilor ce vor trebui adoptate pentru remedierea deficienţelor.
Evaluările la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a urmează modelul testelor internaţionale şi reprezintă un sistem de pregătire a elevilor, pentru a-i obişnui cu examenul de la finalul ciclului gimnazial.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News