Data publicării:

Dridi: Industria auto reprezintă o bijuterie pentru economia românească

Autor: Giorgiana Croitoru | Categorie: Economie
WhatsApp

România este o ţară în care industria auto reprezintă 14% din PIB şi 26% din exporturi, iar pentru mine acest lucru înseamnă o bijuterie a economiei româneşti, a declarat, joi, într-o conferinţă de specialitate, Christophe Dridi, preşedinte director general Dacia şi director general Groupe Renault România. 

Alegeri prezidentiale 2024

"Mulţi dintre angajaţii noştri au fost stagiarii noştri. În 2018 - 2019, un număr de 300 de studenţi şi masteranzi au ales să cunoască mediul de lucru, activitatea, procesele şi au câştigat o experienţă importantă. Recent, Centrul de inovaţie şi cercetare Renault Bucharest Connected a intrat pe harta economiei cunoaşterii. România este o ţară în care industria auto reprezintă 14% din PIB şi 26% din exporturi. Pentru mine, înseamnă o bijuterie a economiei româneşti. Mediul economic nu poate creşte în lipsa infrastructurii adecvate. România este o sursă de competenţă", a menţionat Dridi.

Oficialul Dacia şi Groupe Renault România a punctat, de asemenea, că, până în prezent, compania franceză a investit în aproape 9 milioane de ore de formare pentru dezvoltarea competenţelor angajaţilor.

"România se îndreaptă către industria 4.0 şi noi oferim mijloacele necesare. Facem investiţii în creşterea capacităţii de producţie, în proiecte noi şi echipamente de testare şi pentru a creşte numărul de furnizori locali. Sunt investiţii care, în 20 de ani de la privatizarea Dacia până în prezent, au ajuns la 3 miliarde de euro. Noi oferim mijloacele necesare, dar, şi mai important, ne creăm contextul uman. Digitalizarea dă rezultate doar dacă nivelul de competenţe este pe măsură sau chiar mai ridicat. Suntem learning company, iar din 2000 şi până în prezent am investit în aproape 9 milioane de ore de formare pentru dezvoltarea competenţelor. Educaţia duală este foarte importantă", a spus Dridi. 

Capital Media Production a organizat joi la Bucureşti conferinţa "Top HR Challenges", având ca temă piaţa forţei de muncă din România.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel