Data publicării:
Dragoș Anastasiu, Eurolines: Green Village, dragoste la prima vedere
Dragoș Anastasiu, președintele Eurolines, a cărui afacere a împlinit anul acesta 20 de ani, renunță în 2015 la vacanță pentru a se dedica în totalitate celei mai noi investiții despre care spune că a fost "cumva dragoste la prima vedere".
Dragoș Anastasiu, unul dintre cei mai puternici oameni de afaceri din România, mărturisește că vara anului 2015 o dedică primei investiții a grupului în domeniul hotelier, Green Village, din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării. Întrebat, cu ocazia conferinței de presă organizate la împlinirea a 20 de ani de Eurolines, unde va merge în vacanță în vara acestui an, Dragoș Anastasiu a precizat pentru DC News: "Anul acesta, la Green Village. Dar nu în vacanță, ci la muncă. Anul acesta nu avem vacanță, dar când ești la Green Village, ești ca în vacanță. Este foarte frumos. Mă duc la Green Village să muncesc, patru zile pe săptămână".
Achiziția de către Grupul Eurolines în 2015 a complexului Green Village reprezintă prima investiție a grupului în industria hotelieră, Dragoș Anastasiu recunoscând în cadrul conferinței de presă că "a fost dragoste la prima vedere".
Green Village, un loc unic
"Cred cu mare sinceritate că turismul în România poate să devină și trebuie să devină o ramură pe care economia în general să se poate baza. Eu chiar cred acest lucru. Asta înseamnă că trebuie să aducem străini în România. Ca să aducem străini în România trebuie să se întâlnească în același loc mai multe premise. Și nouă ne-a fost foarte greu să găsim parteneri pe această în ultimii 20 de ani. Motiv pentru care am spus că este important să dovedim noi că se poate. Și atunci am creat o firmă de management hotelier și am intrat în zona de căutare a unor locații pe care să le administrăm. Am nimerit la Green Village, dar proprietarul resortului nu vroia să-l dea în management, ci vroia să-l vândă neapărat. Și a fost cumva dragoste la prima vedere, n-am vrut să ne căsătorim, dar ne-am căsătorit. Aceste este motivul pentru care am investit. Am investit aici pentru că, după părerea mea, este un loc unic, e unic pentru că e singurul loc unde de altfel Dunărea se varsă în mare, iar Green Village e o locație unică, întrucât este făcută cu foarte mult bun gust și spirit gospodăresc. Și mai are o problemă, serviciile. Și noi suntem la început, departe de momentul în care, cu mâna pe inimă, pot eu spune că sunt servicii de excelență, dar cred că suntem pe un drum pe care în fiecare zi mai adăugăm câteva ceva la acest capitol", a declarat Dragoș Anastasiu.
Ce este proiectul Robelo
Președintele Eurolines este decis însă să acționeze și pentru pregătirea unor buni specialiști în acest domeniu al turismului, un domeniu al economiei care ar putea putea contribui cu 5% la PIB-ul României, motiv pentru care a lansat ideea "Robelo - Romanian Best Locations".
"Vrem să strângem la un loc cele mai bune locații de turism existente în România, pentru că vrem să ne promovăm împreună, vrem să facem un site împreună, vrem să facem achiziții împreună și în primul și în primul rând vrem să facem educație profesională împreună. Problema de bază, nu numai în turism, e o problemă generală, în special în România, unde am avut un exit de circa 3 milioane de oameni. Problema de bază este cea a resurselor umane și nu neapărat a resurselor umane în general, ci a resurselor umane cu atitudine și cu bună pregătire profesională. Și asta este un lucru pe care vrem să-l facem inclusiv la Green Village din noiembrie până în aprilie: "Școală de turism". Știu că s-a mai spus de un milion de ori în România că e nevoie de acest lucru dar, credem noi, că facem parte dintre aceia care nu numai vorbesc, ci și fac", a precizat președintele Eurolines.
Pe de altă parte, omul de afaceri care controlează Grupul Eurolines recunoaște că nu se va extinde în domeniul hotelier, atât timp cât prima investiție nu atinge excelența. "În momentul în care Green Village va fi o bijuterie, nu doar din punct de vedere locativ, asta este, nu numai din punct de vedere al locului, asta este și nu avem noi nici un merit, ci și din punct de vedere al serviciilor, vor veni și următoarele investiții hoteliere, vă asigur".
Eurolines, 20 de ani în cifre
În 2015, Grupul Eurolines aniversează 20 de ani de activitate pe piața de transport și turism din România, două decenii care pot fi cunatificate în cifre de excepție:
- peste 3 milioane de pasageri au călătorit cu autocarele Eurolines;
- 164 milioane de km - mai mult decât distanţă de la Pământ la Soare sau ocolul Pământului de peste 4.000 de ori;
- peste 700.000 de turişti români au plecat în vacanţă prin Nova Travel şi TUI TravelCenter;
- peste 1.200.000 de bilete de avion vândute;
- flota de autovehicule însumează 500 autoturisme, microbuze şi autocare;
- 77 de agenţii în România şi Republica Moldova şi 4 agenţii de turism în Germania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News