"Proiectul de lărgire la 4 benzi al DN1 a avut un studiu de fezabilitate pentru care s-au plătit câteva milioane din fonduri europene. El (Cătălin Drulă n.r) vine acum şi ne spune 'aruncaţi totul la gunoi, facem drum expres'. Din nou studiu de fezabilitate, din nou proiectare. Pentru dâmboviţeni, e o minciună, drumul ăsta va fi făcut în 7-8 ani, dacă va fi început, pentru că el nu este prins nici măcar în PNRR. Problema este alta. Când arunci la gunoi documentaţia făcută şi plătită, eu vin şi întreb cine plăteşte studiul făcut pentru lărgirea la patru benzi? Că tu ca ministru vii şi spui că vrei să faci drum express. Păi atunci schimbi toată optica companiei. Că ei aveau bugetat şi şi-au construit un proiect pe nişte paşi, care s-au implementat de-a lungul anilor şi pentru care s-au plătit bani. Banii ăia cine o să îi plătească? Să îi plătească dl Drulă.
Ştiţi ce o să facă? O să spună că e vina companiei. Greşit! Compania o fi reziliat contractul, dar prezentarea pe drum express el a făcut-o, el a venit cu sugestia că e mai bună. Lucrurile astea nu sunt de bun augur. Am văzut că s-a realizat contractul cu o firmă care avea întârzieri la lucrările de autostradă, dar se putea găsi altă soluţie.
Înţeleg că există un lobby foarte puternic, şi asta este informaţie pe care o dau în premieră. Nu ştiu dacă mai ţineţi minte, în 2019 a fost reziliat contractul pentru un lot de autostradă care nu a fost finalizat aşa cum trebuie, lotul 3 Lugoj Deva. E o firmă din Spania, care a luat şi un certificat negativ constatator. Înţeleg că este lobby puternic la nivelul Ministerului Transporturilor să le ridice certificatul negativ constatator.
Deci pe ai noştri îi omorâm, pe ai lor îi iertăm!", a declarat Răzvan Cuc la DC NEWS TV.
"USR, politică antiromânească"
"Dumneavoastră afirmaţi cu subiect şi predicat că politica ministrului Drulă, şi a USR-ului implicit, este să falimenteze firmele româneşti şi să readucă firmele străine care nu au performat?", a replicat Bogdan Chirieac.
"Sunt firme străine care îşi fac treaba, dar unele şi-au luat pe bună dreptate certificat negativ constatator, au lăsat autostrada crăpată, iar acum vii şi faci lobby să reduci perioada de la 3 ani de zile la un an jumătate pe nu ştiu ce condiţii. Afirm cu subiect şi predicat că politica USR, şi nu numai la transporturi, este total antiromânească. L-am întrebat pe ministrul Drulă inclusiv la audieri dacă are intenţie să vândă din activele companiei CNAB şi din acţiunile Portului Constanţa, ştiind că ăsta a fost un deziderat încă din mandatul dlui Cioloş, iar dl Drulă nu a negat asta", a mai spus Răzvan Cuc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SUA și Coreea de Sud blochează transporturile de petrol din Coreea de Nord. Cooperare ilegală cu Rusia, suspectată
- Ruptura dintre Harry și William, tot mai adâncă. Condiția Ducelui de Sussex pentru a veni de Paște în Marea Britanie
- Musaca de post, rețeta simplă. Cine a zis că fără carne n-are gust?
- Modificare majoră în Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu (AFM): Am învățat de anul trecut / video
- Horoscop 27 martie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care trebuie să facă schimbări la serviciu. Șefii te vor privi cu alți ochi
- Șoferii, constrânși fizic să reducă viteza. Titi Aur, despre măsura care îi deranjează pe teribiliști: Forțată, dar necesară! / video
- Cele mai vândute telefoane din lume. Samsung nu este nici măcar în top 10
- Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu, AFM: Buget record! Actele necesare
- Mircea Coșea analizează ”războiul șefilor de la guvern cu șefii BNR”: Trebuie să ne speriem!
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!