DN1, de la zero, după ce Drulă a spus că vrea drum expres. Răzvan Cuc, informație în premieră: Cine plătește? Pe ai noștri îi omorâm, pe ai lor îi iertăm!
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Facebook Narcis Cristia - DN1, blocat
Facebook Narcis Cristia - DN1, blocat
Răzvan Cuc, ministru al Transporturilor în Guvernul condus de Viorica Dăncilă. critică decizia ministrului Cătălin Drulă de a schimba proiectul Drumului Naţional 1 de la şosea cu 4 benzi la Drum Expres şi spune că "USR are o politică antiromânească", dând exemplu cazul unei firme spaniole care ar putea să scape de certificatul negativ constatator. 

"Proiectul de lărgire la 4 benzi al DN1 a avut un studiu de fezabilitate pentru care s-au plătit câteva milioane din fonduri europene. El (Cătălin Drulă n.r) vine acum şi ne spune 'aruncaţi totul la gunoi, facem drum expres'. Din nou studiu de fezabilitate, din nou proiectare. Pentru dâmboviţeni, e o minciună, drumul ăsta va fi făcut în 7-8 ani, dacă va fi început, pentru că el nu este prins nici măcar în PNRR. Problema este alta. Când arunci la gunoi documentaţia făcută şi plătită, eu vin şi întreb cine plăteşte studiul făcut pentru lărgirea la patru benzi? Că tu ca ministru vii şi spui că vrei să faci drum express. Păi atunci schimbi toată optica companiei. Că ei aveau bugetat şi şi-au construit un proiect pe nişte paşi, care s-au implementat de-a lungul anilor şi pentru care s-au plătit bani. Banii ăia cine o să îi plătească? Să îi plătească dl Drulă. 

Ştiţi ce o să facă? O să spună că e vina companiei. Greşit! Compania o fi reziliat contractul, dar prezentarea pe drum express el a făcut-o, el a venit cu sugestia că e mai bună. Lucrurile astea nu sunt de bun augur. Am văzut că s-a realizat contractul cu o firmă care avea întârzieri la lucrările de autostradă, dar se putea găsi altă soluţie. 

Înţeleg că există un lobby foarte puternic, şi asta este informaţie pe care o dau în premieră. Nu ştiu dacă mai ţineţi minte, în 2019 a fost reziliat contractul pentru un lot de autostradă care nu a fost finalizat aşa cum trebuie, lotul 3 Lugoj Deva. E o firmă din Spania, care a luat şi un certificat negativ constatator. Înţeleg că este lobby puternic la nivelul Ministerului Transporturilor să le ridice certificatul negativ constatator. 

Deci pe ai noştri îi omorâm, pe ai lor îi iertăm!", a declarat Răzvan Cuc la DC NEWS TV. 

"USR, politică antiromânească"

"Dumneavoastră afirmaţi cu subiect şi predicat că politica ministrului Drulă, şi a USR-ului implicit, este să falimenteze firmele româneşti şi să readucă firmele străine care nu au performat?", a replicat Bogdan Chirieac. 

"Sunt firme străine care îşi fac treaba, dar unele şi-au luat pe bună dreptate certificat negativ constatator, au lăsat autostrada crăpată, iar acum vii şi faci lobby să reduci perioada de la 3 ani de zile la un an jumătate pe nu ştiu ce condiţii. Afirm cu subiect şi predicat că politica USR, şi nu numai la transporturi, este total antiromânească. L-am întrebat pe ministrul Drulă inclusiv la audieri dacă are intenţie să vândă din activele companiei CNAB şi din acţiunile Portului Constanţa, ştiind că ăsta a fost un deziderat încă din mandatul dlui Cioloş, iar dl Drulă nu a negat asta", a mai spus Răzvan Cuc.  

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel