Data actualizării:
Data publicării:

Dialog halucinant cu un director de la o firmă de mobilă în pandemia COVID - 19. ”Întrerup discuția pentru că nu am relații contractuale cu dumneavoastră”

Autor: D.C. | Categorie: Sanatate
WhatsApp

Un cititor DC News a semnalat o problemă care ar putea fi considerată un abuz în starea de urgență decretată după criza COVID - 19.

UPDATE: EXCLUSIV Avocatul Bărbuceanu, precizări în starea de urgență: Ce se întâmplă dacă o firmă nu-și onorează clienții

Cititorul ne-a povestit că a comandat o canapea de la firma de mobilă LEMS: ”Am comandat acum vreo două săptămâni. Canapeaua trebuia să fie gata în maximum o lună. Fiind stare de urgență, am sunat să întreb când va fi gata produsul pe care l-am comandat. Mi s-a zis că nu se știe. Inițial mi-au zis că mi se vor da banii înapoi, apoi am fost sunată de directorul magazinului cu sediul în Buzău care mi-a zis că nici vorbă să-mi dea banii înapoi. Eu am comandat acea canapea pentru că nu am unde să dorm, doar m-am mutat în casă nouă și dorm pe podea. Nu comandasem vreun dulap de fițe, ci ceva de dormit! Este inadmisibil să nu existe posibilitatea să-mi pot primi banii înapoi. Este vorba de aproximativ 1000 euro”.

Am sunat și noi la numărul directorului LEMS Buzău care ne-a luat la rost. 

Vă prezentăm ce ne-a spus la telefon:

”Nu vreau să fiu tendențios, dar probabil ar trebui să știți că suntem în stare de urgență....”

Reporter: ”Da, suntem în stare de urgență, dar magazine precum Ikea și altele continuă să lucreze. Nu este interzis să oprim lucrul (n.r. - în fabrici)”

”Mi-ați pus o întrebare și vă răspund. În conformitate cu ordonanța de urgență militară numărul 2, se suspendă temporar activitățile de comercializare cu amănuntul la produsele și serviciile din centrele comerciale. Noi, în baza ordonanței, ne-am suspendat activitatea în sensul că s-a închis magazinul, s-au închis fabrica și sediul centrul. Am suspendat temporar, pe bază legală, executarea obligațiilor părților contractului dintre magazinul LEMS sau fabrica noastra și clienții noștri. Asta nu înseamnă că cititorul dumneavoastră nu-și va primi fie banii, fie produsele comandate la momentul în care starea de urgență va înceta. Nu are sens să ne raportăm la ce se întâmplă la alte firme sau la felul în care gestionează ei ordonanța. Ideea este că pe noi, ordonanța ne-a închis în sensul că ne-a trimis în izolare la domiciliu. Eu, de exemplu, sunt în izolare la domiciliu pentru că am intrat în contact cu clienți. Am închis și fabrica. Practic este carantină. Nimeni nu are voie să circule, s-au suspendat atât ratele la bancă și așa mai departe”.

Reporter: ”Nu s-au suspendat ratele la bancă... cine vrea poate opta pentru asta, nu s-au suspendat automat”.

”Ok, dumnevoastră m-ați sunat pentru un punct de vedere. Vi l-am dat. Cer scuze, dar întrerup această discuție pentru că eu nu am relații contractuale cu dumneavoastră”.

Reporter: ”Nu aveți cu mine relații contractuale, dar vă bateți joc de clienți dacă îmi închideți telefonul”.

”Eu v-am zis baza legală (ordonanța militară) pentru care am suspendat contractul cu cititorul dumneavoastră. De aici încolo reacționați cum doriți”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

acest articol reprezintă o opinie
WhatsApp
pixel