
Perii de cauciuc sunt rezultatul procesului de fabricare al anvelopelor. Aceștia nu au nicio funcție specifică și nici nu afectează performanța anvelopei. De fapt, sunt doar un produs secundar al procesului de turnare, un fel de marcă de fabricație care atestă că anvelopa este nouă și pot fi chiar îndepărtați fără probleme.
Procesul de fabricare al anvelopelor presupune amestecarea cauciucului cu alte substanțe chimice pentru a forma o masă omogenă. Materialul obținut este plasat apoi într-o matriță care are mici orificii, rolul acestora fiind de a permite aerului și excesului de cauciuc să iasă în timpul procesului de vulcanizare, scrie tyrepower.com.
Vulcanizarea este procesul prin care cauciucul este încălzit și presurizat, ceea ce face ca acesta să se întărească și să dobândească caracteristicile dorite, cum ar fi rezistența și durabilitatea. Atunci când cauciucul este presat în matriță, excesul de cauciuc scapă prin orificiile de ventilație, formând mici peri pe suprafața produsului final. După vulcanizare, anvelopele sunt scoase din matriță și inspectate. De obicei, aceste mici firicele rămân pe anvelopă, dar cu timpul și cu utilizarea, ele se uzează și dispar. Deși nu îndeplinesc o funcție specifică, prezența perilor indică faptul că anvelopa este nouă și nefolosită.
Chinezii lansează DiSus, un sistem inteligent de suspensie
BYD a prezentat sistemul de suspensie la un eveniment tehnologic la sediul său din Shenzhen. Atracția vedetă a fost un supermașină Yangwang U9 echipată cu DiSus-X, o versiune mai avansată a sistemului. Mașina a demonstrat că poate sări, dansa și legăna ca legendarii low riders.
Dar nu, asta nu este doar spectacol: acest sistem promite să îmbunătățească siguranța și performanța mașinilor electrice. Datorită DiSus, mașina este mai agilă și mai potrivită pentru diferite situații de conducere: suspensiile inteligente reduc riscul de răsturnare și limitează mișcările ocupanților în timpul virajelor de mare viteză, accelerarea sau frânarea de urgență, scrie Futuro.
Datorită sistemului DiSus, în cazul unei anvelope perforate, mașina poate să nu fie nevoită să se oprească, deoarece este perfect capabilă să continue pe trei roți.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cu cât cresc pensiile. Cine va primi mai mulți bani pe noua formulă de calcul
- Soluția disperată la care recurge Orianda, soția lui Călin Donca, pentru a-și putea crește cei cinci copii / video
- Cât a ajuns să fie prețul cerut pentru o garsonieră în Buzău. Clujul rămâne în urmă în acest ritm
- Topul țărilor unde sunt plecați românii. Ce spun datele recensământului privind mobilitatea populației
- BANCUL ZILEI: Surpriza unui pescar...
- Zodia sfătuită să ia decizii pe plan profesional în această săptămână. Daniela Simulescu: Luați inițiativă și se vor întâmpla lucruri / video
- Răspunsul unui parlamentar USR pentru un român care i-a zis: „Pe vremea lui Ceaușescu era mai bine. Aveam fabrici și uzine. Acum nu mai avem nimic”
- Festivalul de bun must şi pastramă după gust își deschide porțile joi, 5 octombrie, în Capitală
- Magistrații ar putea băga statul în faliment. Chirieac, către Zetea: Convocați referendum!
- Un autobuz a căzut de pe un pod aproape de Veneţia. Un pompier italian spune că "sunt prea mulţi morţi" - Galerie foto