De asemenea, au fost înrăutăţite estimările privind vânzările Mercedes-Benz, divizia de lux a Daimler, din cauza încetinirii din China - cea mai mare piaţă auto globală. În 2019, livrările Mercedes-Benz ar urma să fie la acelaşi nivel cu cele din 2018, în timp ce în precedenta prognoză Daimler se aştepta la o uşoară creştere.
În perioada aprilie-iunie 2019 veniturile au crescut cu 5%, la 42,7 miliarde de euro, depăşind estimările analiştilor.
În 2019, profitul înainte de taxe şi dobânzi (EBIT) ar urma să fie "semnificativ mai scăzut" decât cel înregistrat anul trecut (11,1 miliarde de euro), a avertizat producătorul german de maşini de lux.
Miercuri dimineaţă, acţiunile Daimler înregistrau un declin de 1,2% la Bursa din Frankfurt.
"Intensificăm programele de extindere a performanţelor la nivel de grup şi continuăm revizuirea portofoliului nostru de produse. În acelaşi timp, continuăm în mod consistent procesul de transformare al companiei", a afirmat directorul general Ola Kallenius, numit în mai la conducerea producătorul german de maşini de lux.
Luna trecută, Ministerul Transporturilor din Germania a cerut Daimler să recheme în service încă 60.000 de maşini Mercedes-Benz fabricate în perioada 2012 - 2015, deoarece aveau instalate dispozitive capabile să reducă emisiile în cadrul testelor de laborator. De asemenea, autorităţile de la Berlin au anunţat că vor extinde investigaţia şi la alte modele.
După ce Volkswagen a recunoscut că, în perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, Guvernul de la Berlin a ordonat efectuarea de teste de emisii la toatele modelele de autovehicule aflate în prezent în circulaţie în Germania.
Analiştii susţin că la vehiculele incriminate sistemul de filtrare a emisiilor poluante este dezactivat când temperatura exterioară coboară sub un anumit nivel. Conform normelor europene în vigoare, această procedură nu este permisă decât în situaţia evitării unui accident sau a pagubelor produse motorului. În consecinţă, Guvernul german a cerut producătorilor auto să revizuiască acest mecanism.
De asemenea, Daimler a rechemat la service în mod voluntar trei milioane vehicule din Europa care încălcau standardele privind emisiile. Măsurile au fost luate pentru a reduce emisiile de oxid de azot, care provoacă probleme respiratorii, a anunţat Daimler.
Boardul Daimler a aprobat măsuri de reducere a poluării provocate de motoarele diesel în Europa, inclusiv o investiţie de 220 de milioane de euro pentru a moderniza peste trei milioane de vehicule Mercedes-Benz echipate cu motoare diesel.
Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart.
În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- S-a descoperit, în sfârșit, cum au fost construite piramidele din Egipt
- Centrală pe gaze vs. centrală electrică. Vintilă (FEL România): Dintre cele două eu aș alege-o pe a treia
- Luna Plină, prăpăd pentru patru zodii. Daniela Simulescu: Dormiți mult să treacă repede
- Gata cu telefoanele mobile așa cum le știam! Cu ce vor fi înlocuite. Ți-ai fi închipuit că se va ajunge aici? foto în articol
- Emi și Cuza, comentarii la adresa lui Florin Ristei: "Exagerează cu vocea! Ca și cum ai două ceasuri cu diamante și le porţi pe amândouă!"
- Ce presupune amplasarea reactoarelor modulare mici (SMR) pe teritoriul României. Ambasadorul Rim Kap-soo: Ar fi prima țară din lume care are așa ceva / video
- ADN-ul lui Alain Delon, cerut în instanță. Presupusă legătură de paternitate: "Nu ai ochii mei, nu ai părul meu, nu eşti fiul meu, nu vei fi niciodată fiul meu"
- Nu ai nevoie de asigurare de sănătate suplimentară în UE. Cum să obții gratuit și fără drumuri cardul de sănătate european
- În Reșița condusă de Ioan Popa (PNL), austriecii de la Porr s-au apucat să... asfalteze șine de tramvai / video
- Locul din România unde turiștii ”vin pentru că avem niște peisaje extraordinare” și ”oamenii sunt gospodari și primitori”: Dar avem o problemă foarte gravă