Cum alegi firma potrivită pentru întreținerea ascensorului?
Orice persoană care utilizează ascensorul dintr-o clădire își dorește ca mecanismul să funcționeze sigur și corect, pentru a nu întâmpina niciun fel de probleme.
Sursa foto:
Orice persoană care utilizează ascensorul dintr-o clădire își dorește ca mecanismul să funcționeze sigur și corect, pentru a nu întâmpina niciun fel de probleme. Ei bine, pentru garantarea acestui lucru și prevenirea defecțiunilor este necesară încheierea unui contract cu o firmă de mentenanță care să se ocupe de întreținerea liftului. Iată câteva aspecte de care trebuie să ții cont pentru alegerea unei companii care să-și îndeplinească angajamentele în mod eficient:
Verifică licențele, autorizațiile și certificările firmei
Anumite operațiuni ce țin de întreținerea ascensorului, precum igienizarea și curățarea cabinei, nu trebuie neapărat efectuate de personal specializat. Însă, indiferent de procedurile realizate, oamenii calificați vor oferi întotdeauna încredere și siguranță.
Potrivit prevederilor prescripției tehnice PT R 2 – 2010, toate lucrările cu privire la întreținerea, repararea și revizia unui lift pot fi efectuate doar de către persoane juridice autorizate ISCIR și înscrise în registrul ISCIR. Totodată, sunt importante și certificatele de calitate, mediu, securitate și sănătate, dar și respectarea directivelor europene referitoare la instalațiile de ridicat.
Acordă atenție serviciilor pe care le oferă compania
În momentul în care vrei să închei un contract de service cu o firmă din domeniu trebuie să te asiguri că alegi un furnizor potrivit nevoilor tale. Unii dintre distribuitorii de ascensoare nu oferă și servicii de întreținere, iar alte societăți nu realizează lucrări pentru absolut toate tipurile de lifturi.
De preferat ar fi să optezi pentru o companie dedicată, ce poate pune la dispoziția clienților servicii personalizate de întreținere ascensor în funcție de utilizarea instalației. Discută cu reprezentanții societății pentru a afla detalii despre modul în care aceștia își organizează lucrările și dacă sunt dispuși să creeze un plan de întreținere având în vedere nevoile tale specifice.
Caută recenzii și referințe de la clienții anteriori
Pentru a afla dacă firma are o reputație bună ia în considerare portofoliul de lucrări și referințele oferite de cei cu care a lucrat. În principiu, o companie cu experiență îndelungată și numeroși clienți cu notorietate, care este recunoscută și internațional, în mod sigur va reprezenta o alegere potrivită pentru mentenanța echipamentelor pe care le administrezi.
Asigură-te că poți beneficia de asistență rapidă
Este esențial ca firma cu care vei lucra să dispună de un plan de acțiune clar în caz de urgență ori avarii. Ai nevoie de oameni bine pregătiți, cu care să poți comunica rapid și eficient dacă cineva rămâne blocat în ascensor sau apare o altă problemă. Un serviciu de asistență tehnică 24 de ore/365 de zile este un beneficiu uriaș, la fel și consultanța telefonică de la distanță și disponibilitatea pentru intervenții într-un timp cât mai scurt.
Ia în considerare serviciile de întreținere preventivă
Asigurarea funcționării corecte a mecanismului în orice moment poate fi garantată și prin furnizarea serviciilor de întreținere preventivă. O firmă profesionistă poate anticipa problemele instalației de ridicat în cadrul unui control de rutină și chiar poate monitoriza de la distanță echipamentul pentru evitarea surprizelor neplăcute, periculoase ori costisitoare.
Întreținerea ascensorului este un proces care nu trebuie trecut cu vederea deoarece contribuie la îmbunătățirea performanței liftului și prelungirea duratei de viață a acestuia. De asemenea, serviciile de acest gen oferă confort și siguranță utilizatorilor și pot ajuta la detectarea problemelor în stadiu incipient, lucru ce reduce riscul de avarii majore, dar și costurile aferente reparațiilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News