Ce se întâmplă cu voucherele de vacanță, dacă agenția dă faliment. Carmen Pavel: Problemă mare!
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Florentina Constantin
WhatsApp
Carmen Pavel, proprietara agenției de turism J'Info Tours, a vorbit despre de ce ar urma să se întâmple dacă dau faliment agențiile de turism de la care românii și-au cumpărat pachete de vacanță și de la care au primit vouchere, în contextul crizei provocate de coronavirus.

"Pentru situaţia de insolvență, legislaţia este clară! Sunt acele raportări pe care noi le dăm către Ministerul Turismului, cu pachetele încasate în avans, şi față de care avem obligații. Legislaţia se referă numai la pachetele turistice: cazare cu transport, masă, vizite. Restul achizițiilor izolate, bilet de avion sau numai cazare sau vizite, acestea nu sunt asigurate. Toți cei care au prin agenţii de turism pachete pot să primească contravaloarea lor de la asigurator.

"Problema cea mare"

Problema cea mare este că, în ultimul timp, mulţi turişti îşi achiziţionau pachetele online de pe diverse portaluri independente. Acestea nu au niciun fel de asigurare în caz de insolvență. Dacă acestea ar intra în insolvență, turiştii care au achiziţionat de la ei pachete sau servicii izolate nu vor fi despăgubiţi în niciun fel", a explicat Carmen Pavel, într-un interviu pentru DCNews.

Vezi și: All Inclusive, schimbare totală. Vești proaste pentru români. "Va fi complicat"

Ce se întâmplă cu vacanțele românilor. Carmen Pavel (J'Info Tours), rezolvare pentru turiști

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel