Ce reclamații fac turiștii la telefonul verde al Elenei Udrea
În jur de 50 de reclamaţii au fost primite, în perioada 24 decembrie 2011 – 2 ianuarie 2012, la numărul Telverde pentru turişti (0800.86.82.82). Printre reclamaţiile primite de comandamentele de iarnă ale MDRT s-a numărat sesizarea unui grup de 30 de turişti care făcuseră o rezervare pe Internet la o pensiune din Voroneţ (judeţul Suceava), iar condiţiile prezentate în ofertă, spun reclamanţii, au fost altele decât cele găsite la faţa locului. Raportul de control al inspectorilor MDRT este încă în curs de elaborare.
O altă reclamaţie primită de comandamentele de iarnă ale MDRT a venit din partea unei turiste din Poiana Braşov care a reclamat că o pârtie folosită pentru săniuş nu este amenajată corespunzător şi că prezintă risc de accidente. Inspectorii MDRT au contactat imediat un salvamontist care s-a deplasat la faţa locului şi a constatat că respectiva pârtie este una improvizată şi că nu este autorizată de minister. Salvamontistul le-a cerut persoanelor care se aflau pe pârtie să folosească pentru săniuş doar zonele special amenajate pentru că, altfel, se expun unor riscuri care se pot solda cu accidente grave.
Directorul Direcţiei Control, Verificare şi Monitorizare Turistică din cadrul MDRT, Dorin Gherghina, spune că numărul tot mai mare de reclamaţii înregistrate de minister arată că turiştii au înţeles cât de important este să nu treacă deloc cu vederea serviciile proaste care le sunt oferite în structurile turistice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News