Veniturile în trimestrul trei al acestui an au crescut cu 32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi au ajuns la 29 de miliarde de dolari. Două treimi din veniturile totale sunt generate de aplicaţiile din AppStore, deşi Apple are doar 25% din piaţa de dispozitive mobile.
Într-un clasament al celor mai profitabile aplicaţii, pe primul loc se situează TikTok, în ciuda scandalurilor din Statele Unite şi India. Pe locul doi este YouTube, iar pe locul trei Tinder. Ca număr de descărcări, TikTok conduce clasamentul, urmată de Facebook şi de Zoom, înaintea unor aplicaţii mult mai populare, ca Instagram sau Whatsapp.
Iar tendințele pentru trimestrul 4 arată către noi zone în care tehnologia şi pandemia dictează, cum ar fi aplicaţiile pentru cumpărături de produse alimentare, pentru firme de spălătorie şi chiar pentru meditaţie, potrivit Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor