Data actualizării:
Data publicării:

Care este situația festivalurilor UNTOLD și NEVERSEA. Directorul de marketing a răspuns oficial

Autor: Neagoe Narcis-Florentin | Categorie: Sanatate
WhatsApp

Directorul de marketing și comunicare al festivalului Untold, Eduard Chereji, a vorbit despre situația evenimentului care ar fi urmat să aibă loc în august.

Directorul de marketing și comunicare al festivalului Untold, Eduard Chereji, a vorbit la Digi 24 despre situația evenimentului care ar fi urmat să aibă loc în august.

„Noi am fost foarte atenți, încă din momentul în care au apărut primele cazuri în România. Pe lângă faptul că am fost într-un contact permanent cu autoritățile, am luat măsuri și vizavi de echipa noastră și cred că am fost printre primele organizații care au înțeles că e important să stăm acasă în această perioadă. Ne-am organizat rapid de la începutul lunii martie. Chiar dacă sunt niște provocări cu lucratul de acasă, ne facem foarte bine treaba din izolarea pe care am ales-o și suntem în linie dreaptă atât cu Neversea, cât și cu Untold. Mai sunt trei luni până la Neversea și mai sunt patru luni până la Untold", a spus Chereji.

Pandemia – o problemă pentru industria de evenimente

„Suntem conștienți de ceea ce se întâmplă în România și în întreaga lume. Nu putem nega că această pandemia afectează industria de evenimente nu doar din România, ci din întreaga lume, dar... având în vedere că mai sunt aceste trei și respectiv patru luni, preferăm să privim cu optimism și bineînțeles să fim atenți la tot ceea ce recomandă autoritățile", a continuat organizatorul.

„Nu luăm în calcul (amânarea/anularea, n.r.) deoarece artiștii își doresc să ajungă la festival. Se întâmplă ca la ora actuală să existe festivaluri care au fost anulate, în întreaga lume, în zone în care pandemia a evoluat mult mai rapid. Atunci, artiștii speră că până în vară lucrurile se vor mai așeza și evenimentele din România sunt o bună oportunitate pentru ei să se întâlnească cu fanii", a mai spus Eduard Chereji.

Returnarea banilor

„În cazul nostru, avem această opțiune disponibilă pe site-ul festivalului. Cu siguranță, cei care au cumpărat din surse oficiale abonamente nu au niciun motiv să se retragă, fiindcă nu există o intenție de a nu face festivalul. Într-un scenariu cu totul și cu totul negativ, în care se poate întâmpla vreo schimbare, cu siguranță că participanții vor fi puși pe primul loc", a încheiat directorul de marketing.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel