Caracatiţa Paul, filmul. Câte produse legate de "prezicătoare" sunt vândute în China
Un film despre mafia pariurilor, cu celebra caracatiţă Paul, va fi lansat în China la sfârşitul lunii. Proiectul a demarat în august şi a fost finalizat foarte rapid, ceea ce va aduce mari încasări realizatorilor, odată ce a tocmai a murit prezicătoarea de la World Cup, atrăgând din nou interesul mass media.
Presa oficială din China a acordat spaţii ample subiectului, în timpul Campionatului Mondial, astfel de ştiri fiind pe placul autorităţilor, întrucât sunt spectaculoase, dar nu au conotaţii politice. La scurt timp după terminarea campionatului, a fost publicat şi un interviu cu caracatiţa.
Personajul imaginar care a "discutat" cu ziaristul Nanfang Zhoumo de la Southern Weekend, a arătat simţul umorului şi o bună cunoaştere a situaţiei din China, pornind de la boom-ul imobiliar din Shanghai până la problemele bursei.
Moda Paul a făcut ravagii în China, peste 40.000 de produse diferite cu celebra "prezicătoare" fiind vândute online, de la timbre, tricouri sau şepci până la perne cu opt braţe sau jucării în formă de caracatiţă.
Născută în Anglia şi domiciliată în Germania, la Oberhausen, caracatiţa a "nimerit" şapte rezultate corecte din opt. În film, această reuşită e pusă pe seama mafiei pariurilor, care l-ar fi folosit pentru a manipula clienţii din întreaga lume.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News