Urmărește emisiunea live
Data actualizării:
Data publicării:

Campanie frauduloasă în numele companiei Antibiotice Iași. Ai primit și tu acest link? Ai fost păcălit

Autor: Ema Apostu | Categorie: Sanatate
WhatsApp
Sursa foto: Facebook Antibiotice Iași
Sursa foto: Facebook Antibiotice Iași

Antibiotice Iași atenționează în privința unei campanii frauduloasa în numele companiei. Oamenilor li se promit bani.

Alegeri prezidentiale 2024

"Dat fiind faptul că în prezent circulă în social media o campanie frauduloasă ce implică imaginea și numele companiei Antibiotice, pentru acordarea unei subvenții de prevenire a unei epidemii, facem precizarea că Antibiotice nu are nicio legătură și se delimitează ferm de această campanie, care este în fapt o tentivă de fraudă.

Așadar, avertizăm persoanele care primesc link-uri ce trimit spre "Antibiotice Iasi, subventie pentru prevenirea epidemiei" și îndemnul de a completa un chestionar având ca recompensă suma de 2.000 lei, să NU acceseze link-ul și să NU furnizeze date la cerere pentru a câștiga eventuale premii", a transmis Antibiotice Iași, scrie Mediafax.

Compania face în prezent demersurile necesare pentru a limita efectele acestui atac de tip phishing.

În 2019, Compania Antibiotice Iaşi a devenit al 15-lea membru al Asociaţiei pentru Relaţii cu Investitorii la Bursă din România (ARIR), organizaţie înfiinţată în noiembrie 2018, se arată într-un comunicat al producătorului de medicamente. Antibiotice are în portofoliu peste 150 medicamente generice pentru pacienţii cu boli infecţioase, dar şi pentru cei ce suferă de patologii cardiovasculare, dermatologice, digestive, ale sistemului nervos central şi pentru sănătatea femeii. Compania exportă produse în peste 70 de ţări şi este lider mondial pentru producţia de Nistatină, precizează sursa citată.

Fraudele online se țin lanț

La sfâțrșitul lunii mai Kaufland România anunța că numele şi logo-ul companiei au fost folosite fraudulos şi abuziv în cadrul unei campanii online false, care urmăreşte inducerea în eroare a publicului. Concursul fals este reprezentat sub forma unui chestionar care îi invită pe cei ce îl accesează să răspundă la 4 întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un card cadou în valoare de 2000 de lei.

Mesajul care circula,atunci, în mediul online - "Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă! Prin chestionar, veţi avea şansa să obţineţi Un card cadou în valoarea de 2000 lei" - şi care redirecţiona utilizatorii către link-uri precum mugualty.top/kaufland-de, silencetribute.top/kaufland-de, luncheonlimp.top/kaufland-de, telleringral.top/kaufland-de, falsehorfume.top/kaufland-de şi ministerialseduce.top/kaufland-de, nu aparţinea companiei, utilizatorii fiind îndmenați să nu participe la astfel de concursuri şi să nu acceseze aceste link-uri.

Compania de retail deţine 1.300 de magazine în 8 ţări din Europa, 132.000 de angajaţi şi o reţea de 152 de magazine în România. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel