Toate comenzile efectuate cu această ocazie vor fi livrate până pe data de 27 noiembrie, arată datele publicate, vineri, de către companie. În acest context, ponderea plăţilor cu cardul a atins nivelul record de 54%, în creştere de la 42,6%, în ediţia din 2019. În continuare sunt disponibile peste două milioane de produse din care clienţii pot alege, iar promoţiile vor fi suplimentate până la finalul zilei.
Potrivit sursei citate, doar pe 13 noiembrie, de Black Friday, clienţii eMag Genius au transport gratuit la easybox pentru patru milioane de produse, faţă de 250.000 în mod uzual, indiferent de valoarea comenzii. Până în prezent, retailerul menţionează că 50.314 colete au ieşit deja din depozit şi au fost predate curierilor, iar comenzile din acest an vor fi livrate până pe data de 27 noiembrie 2020.
Cea mai complexă comandă include 97 de produse distincte din categorii, precum băcănie, băuturi şi produse pentru îngrijirea locuinţei, în timp ce automobilul BMW 220d este cel mai valoros produs vândut, la preţul de 40.200 euro (redus de la 53.640 de euro).
Ce au cumpărat românii în primele 7 ore
În cele şapte ore de eveniment de shopping au fost comandate: 49.000 de televizoare şi sisteme audio, 158.000 de produse pentru casă şi îngrijirea casei, 74.000 de electrocasnice mici, 42.000 articole de modă, 48.000 de băuturi alcoolice şi cafea, 54.000 de smartphone-uri şi smarwatch-uri, 124.000 de produse din categoria beauty şi îngrijire personală, 55.000 de jucării, 38.000 de produse de protecţie şi echipamente, 27.000 de frigidere şi maşini de spălat, 10 automobile, 860 nopţi de cazare, 32.000 de litri de combustibil, 4,4 kg de aur şi 18.000 de produse de protecţie şi echipamente medicale.
Unde s-au înregistrat cele mai multe comenzi
Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au provenit din: Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Slatina, Braşov, Constanţa, Sibiu, Alba Iulia, Timişoara şi Zalău. În 2019, eMag a înregistrat, cu ocazia Black Friday, comenzi în valoare de peste 499 de milioane de lei şi mai mult de 10,8 milioane de vizite online.
Reprezentanţii companiei estimau, înaintea demarării campaniei, vânzări de peste 500 de milioane de lei, numărul produselor aflate în promoţie fiind de 3,5 milioane. Companie românească fondată în anul 2001, eMag a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.
Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru ţări în care activează. În 2018, veniturile grupului eMag au crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei, comparativ cu datele din anul precedent, potrivit Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Efectele prafului saharian asupra sănătății. Beatrice Mahler: Cine trebuie să aibă grijă să nu iasă din casă
- Ce se întâmplă cu pensiile românilor. Răsturnare de situație de la Poșta Română
- Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, autoarea unor gafe intolerabile, mută în fața presei. Tace mâlc
- Pască pufoasă fără aluat
- Sephora, gafă majoră. Compania își cere scuze după ce a jignit victimele Fenomenului Pitești / foto în articol
- Horoscop 24 aprilie 2024. Avem Lună Plină în Scorpion! Cele 4 zodii puternic afectate
- Candidatul cu șanse maxime la Capitală, după mutarea PSD - PNL. Ciuvică: Înainte, avea șanse minime
- Cum te autosabotezi fiind negativist. Psiholog: „Aoleu, dacă pățesc ceva? Nu o să fii niciodată fericit!”
- Cozi la spălătorii din cauza prafului saharian. E vreun pericol sau e doar un moft?
- E salvarea dependenților! „Am un comportament pe care vreau să-l elimin, nu pot, așa că optez la această metodă”