Black Friday 2013: Ce e diferit anul acesta față de anul trecut
Black-Friday
Ziua marilor reduceri, Black Friday, a intrat timid pe piața din România. În anul 2012, vânzările au fost record, s-au înregistrat un milion de click-uri într-o singură zi.
În anul 2013, pe lângă numărul mult mai ridicat de magazine care vor face reduceri, va mai fi ceva diferit.
Dorin Boerescu, CEO al agenţiei de marketing afiliat 2Parale, a declarat în cadrul emisiunii ZF Live de miercuri, că “Anul trecut a fost năucitor. Am avut 1 mil. de clickuri într-o singură zi, am generat aproape 9.500 de vânzări pentru 200 de magazine în valoare de 3,2 mil lei fără TVA – ce e diferit anul acesta de Black Friday. Estimăm minim 50% creştere anul acesta”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- SRI, mai necredincios ca Toma în noaptea de Înviere. Mesaj simpatic / foto
- O biserică de o frumusețe rară din România, construită în 1878, a ars în totalitate în noaptea de Înviere / foto