Data publicării:

ANOFM sau cum crește calitatea în instituțiile de stat cu fonduri europene

Autor: Anca Murgoci, Roxana Neagu | Categorie: Economie
WhatsApp

Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a realizat, în parteneriat cu SC IT SYSTEMS INTERNATIONAL, un instrument de gestiune și monitorizare a proiectelor din cadrul ANOFM, Data Project Management System.

Proiectul a fost finanțat din fonduri europene prin Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. 180 de persoane din Serviciul Public de Ocupare (SPO) s-au implicta în proiect, precum și 43 de agenții de ocupare. Valoarea proiectului a fost de 15.174.660 de lei și durata de 18 luni. Prin acest proiect a fost pus la punct un sistem care are, printre obiective, îmbunătățirea și creșterea calității și transparenței serviciilor de ocupare prin gestionarea și monitorizarea proiectelor aflate în implementare. Concret, este vorba de un registru electronic cu toate proiectele din cadrul SPO, unde se ține evidența proiectelor, a resurselor umane, a echipamentelor, a sistemelor și face posibilă depistarea ușoară a dublei finanțări.

Platforma, care are o componentă de back-office (dedicată angajațiilor ANOFM) și una de front-office (pentru a asigura transparența către publicul larg) crește calitatea serviciilor pe care le oferă șomericlor și agenților economici.

Ce spune Irina Perșa, manager de proiect

Irina Perșa, manager de proiect, a vorbit luni, 22 iunie, despre rezultatele obținute prin implementarea proiectului. 

"Este un proiect pe care îl finalizăm după 18 luni. Am avut șase grupe de colegi de-ai noștri din agențiile județene care au fost instruite cum să utilizeze instrumentul de lucru nou creat. Ideea proiectului a plecat de la faptul că ANOFM are în implimentare foarte multe proiecte despre care, la nivel național, nu se știau foarte multe lucruri. S-a stabilit să se facă această bază de date cu toate proiectele agenției pentru a avea un sistem de monitorizare în toate etapele lor", a spus Irina Perșa.

Elena Tănase, director IT System International: Mă bucur că fac parte din echipa care a realizat acest proiect

În cadrul evenimentului care a avut loc luni, a luat cuvântul și Elena Tănase, director IT System International.

"Mă bucur că fac parte din echipa care a realizat acest proiect. Suntem onorați că am fost parteneri în cadrul proiectului. Am depus toate eforturile și am ajuns la final. Este un moment emoționant pentru mine pentru că s-a muncit foarte mult într-un timp foarte scurt. În cadrul acestui proiect, am cunoscut oameni deosebiți din cadrul ANOFM", a zis Elena Tănase, director IT System International.

Certificate de apreciere 

La conferință, Elena Tănase, director IT System International, a înmânat certificate de apreciere mai multor oameni care au lucrat în cadrul acestui proiect printre care Irina Perșa, Camelia Roman și Eliza Grecu.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel