„Al treilea patron” de la Rapid, despre cum se construieşte un brand de succes. Obiectivul care trebuie atins până în 2050
Daniel Carciug, sponsorship manager la FC Rapid 1923, a explicat, într-un interviu pentru DC SPORT, cum se construieşte un brand de succes şi cum a fost posibilă relansarea brandului giuleştean.
Întrebat ce este, de fapt, sponsorship manager-ul, Daniel Carciug a glumit şi a spus că "eşti al treilea patron". Ulterior, a intrat şi în detalii. "Sunt trei procese, tehnic vorbind. Atragerea de sponsori, livrarea a ceea ce scrie în contract, şi apoi încasarea banilor de la sponsori. Însă, dacă e să nuanţăm, discutăm despre un departament de vânzări care vinde produsele de publicitate ale clubului.
Sunt undeva la 30 de sponsori la club, dar ar fi bine să definim un pic treaba asta. Nu e neapărat vorba doar de sponsorship, sunt trei tipuri de contracte. E cel de sponsorizare, în care banii vin către un ONG, o fundaţie. Apoi discutăm despre publicitate şi în al treilea tip de contracte discutăm despre barter. Toate aceste tipuri de contracte sunt denumite sponsorship. În momentul de faţă, la Rapid avem 32 de contracte, de la cei mai mari la cei mai mici", a mai spus acesta.
Cum a reuşit Rapid să relanseze brandul. "La Liga 2 a fost crâncen"
"E foarte interesant să vezi cum devine un brand atractiv. Eu îmi aduc aminte cum se comportau sponsorii în relaţia cu mine, dar şi eu cu ei, în Liga 2. În primul sezon de Liga 2 am venit la Rapid, şi a fost crâncen. Încercam să am discuţii cu sponsorii din trecut, ai vechii entităţi. ...
Citiți mai departe pe DC Sport: https://www.dcsport.ro/al-treilea-patron-de-la-rapid-spune-cum-se-construieste-un-brand-de-succes-pana-in-2050-vrem-sa-fim-cel-mai-popular-club-din-romania_3024.html#google_vignette
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News