Conform regulilor din Uniunea Europeană, persoanele care folosesc serviciile companiilor aeriene pot beneficia de despăgubiri dacă zborul se amână din vina transportatorului. Dar, dacă o cursă este reprogramată din cauza unor circumstanțe excepționale care nu puteau fi evitate de firmă, pasagerii nu primesc, de regulă, nimic.
Conform Regulamentului european nr. 261/2004, despăgubirile acordate pentru întârzieri variază între 250 și 600 de euro, în funcție de distanță și de ruta zborului.
În primul rând, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a reținut, în cauza C-501/17, că o împrejurare excepțională poate fi considerată o situație care nu apare, în mod obișnuit, în cadrul exercitării unei activități și care nu poate fi controlată efectiv.
Citiți continuarea pe DC BUSINESS.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați