Conform The Verge, producătorul auto german va face probe pentru modelul de mașină autonomă ID Buzz, niște dube care vor folosi hardware și software dezvoltate de Argo AI. Compania de inteligență artificială a fost înființată în Pittsburgh, Statele Unite ale Americii, și este susținută de Ford și VW.
Obiectivul Volkswagen este lansarea unui serviciu comercial de livrări și micro-mobilitate în Germania până în 2025. Membrii consiliului executiv al celor două companii, Volkswagen și Argo, au organizat o conferință de presă în această săptămână pentru a oferi o actualizare asupra parteneriatului lor anunțat prima oară în 2019 ca parte a extinderii „alianței globale” cu Ford.
În timp ce multe lucruri discutate atunci sunt deja cunoscute, companiile au oferit un calendar mai detaliat în legătură cu serviciul care va genera venituri și care va fi bazat pe mașinile Volkswagen cuplate cu tehnologia de autonomie a Argo.
VW ID Buzz este varianta electrificată a celebrelor VW Transporter
VW ID Buzz este versiunea electrică a celebrelor microbuze al companiei germane. Aceste mașini vor fi echipate cu a cincea generație a tehnologiei autonome. Fondatorul Argo, Bryan Salesky, a lăudat colaborarea dintre cele două companii.
„Am învățat în ultimii ani că atât consumatorii, cât și zonele metropolitane, au așteptări extrem de înalte și de specifice în legătură cu sistemele de transport autonome ale viitorului”, a transmis CEO-ul companiei Moia, Richard Henrich. Această firmă este o filială a Volkswagen, iar compania mamă vrea să implementeze proiectul autonom din Germania prin ea.
Clienții au niște așteptări, orașele au alte așteptări
„Clienții, pe de o parte, se așteaptă ca acest proces să fie la fel de ușor, convenabil și fiabil cum sunt mașinile personale... Însă orașele, pe de altă parte, se așteaptă ca acest proces să ajute la eliminarea congestiei din trafic”, a mai adăugat el.
Industria mașinilor autonome a avut un an bun până acum, cu multe companii care s-au extins prin cumpărarea altora sau prin fuziuni. Problema principală este promisiunea autonomiei care pare puțin prea depărtată, cumulată cu nesiguranța generării unor venituri suficient de performante pe termen scurt. Taxiurile robotice spre exemplu sunt mult mai departe decât prezic unele firme, în timp ce VW și Argo spun că data țintă de 2025 va fi totuși atinsă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema