Vezi cine trebuie să pună un zâmbet pe buzele angajatului din turism
În opinia ministrului Turismului, Cristian Petrescu, pentru ca turiștii să fie mulțumiți de serviciile oferite în România, ar trebui ca operatorii hotelieri să-i facă să înțeleagă pe angajați că trebuie să aibă zâmbetul pe buze și să ofere o servire cu adevărat bună.
Întrebat, joi, dacă a discutat cu patronii de hoteluri despre ce ar trebui făcut pentru ca turiștii care vin în România să nu mai fie nemulțumiți de prețurile prea mari în raport cu calitatea serviciilor oferite, ministrul Petrescu a declarat: "Am vorbit cu patronii de hoteluri, suntem în contact permanent cu asociaţiile patronale, cu patronii de hoteluri. Din păcate, Ministerul Turismului nu poate să pună un zâmbet pe faţa angajatului respectiv. Este o problemă de management al fiecărui operator hotelier. Sper din tot sufletul ca el să îl facă pe angajatul lui să înţeleagă că dacă are zâmbetul pe buze şi o servire cu adevărat bună are şi mai mult de câştigat", citează NewsIn.
În opinia șefului de la Ministerul Turismului, standardele în turism sunt pe număr de stele şi "tot felul de servicii oferite", iar calitatea acestor servicii nu pot fi cuantificate pentru a se interveni legal.
"Controalele ministerului se pot adresa doar către aceste lucruri: dacă are nu ştiu câţi metri pătraţi camera, dacă oferă complet fizic anumite lucruri. Cum se achită ei de serviciile pe care trebuie să le ofere, din păcate nu se poate cuantifica în vreun fel, astfel încât ministerul să poată interveni prin vreo cale legală", a mai spus Cristian Petrescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News