Un semafor CFR de pe DN 7 a blocat traficul rutier 30 de minute fără să treacă niciun tren
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Andrei Itu
WhatsApp
Un semafor CFR de pe DN 7 a blocat traficul rutier 30 de minute fără să treacă niciun tren - Foto Pexels
Un semafor CFR de pe DN 7 a blocat traficul rutier 30 de minute fără să treacă niciun tren - Foto Pexels
Un semafor CFR de pe DN7, amplasat la o trecere peste calea ferată de lângă municipiul Arad, a blocat traficul rutier 30 de minute, marţi, fără ca vreun tren să treacă pe acolo, formându-se coloane de maşini de câţiva kilometri, ceea ce a provocat nemulţumiri.

Incidentul a fost raportat de către şoferi pe reţelele de socializare, unde s-au plâns că traficul a fost blocat 'inutil' şi s-au format coloane de maşini, unii relatând că au întârziat la serviciu din această cauză. Semaforul în cauză este amplasat la ieşirea din municipiul Arad spre Deva, pe DN 7, unde traficul este foarte intens pentru că prima localitate este Vladimirescu, unde locuiesc circa 18.000 de locuitori, majoritatea care lucrează în municipiu şi fac naveta.

Conform relatărilor unor şoferi care au rămas blocaţi pe drum, semaforul a oprit traficul pentru trecerea unui tren, pornind şi semnalele acustice.

'Am oprit să treacă trenul, dar nu a venit nici măcar o locomotivă. Cu toate acestea, semaforul a oprit traficul rutier jumătate de oră'

'Am oprit să treacă trenul, dar nu a venit nici măcar o locomotivă. Cu toate acestea, semaforul a oprit traficul rutier jumătate de oră, timp în care şoferii ne-am îngrijorat, pentru că întârziam la serviciu. Un şofer a sunat la 112 să anunţe că nu trece niciun tren, dar suntem blocaţi în trafic. În cele din urmă, semaforul s-a oprit fără să treacă vreun tren, iar circulaţia a fost reluată, dar se formaseră coloane de maşini pe ambele sensuri de circulaţie de câţiva kilometri', a relatat un martor.

Purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan, a transmis, conform Agerpres că semnalizarea automată din zonă a pornit, cel mai probabil, în urma unor manevre pe calea ferată în zona în care se află senzorii.

'Regretăm acest disconfort'

'Regretăm acest disconfort, care se înregistrează uneori în traficul rutier, însă conducătorii auto sunt obligaţi, conform prevederilor Codului Rutier, să respecte semnalizarea de la trecerea la nivel, indiferent dacă pe raza trecerii respective se fac doar manevre', a transmis reprezentantul CFR SA.

Citește și - ”Trenurile Soarelui” revin la CFR Călători - legături directe între Marea Neagră și Delta Dunării

Turiștii vor putea ajunge pe litoral sau în Delta Dunării cu ajutorul a 40 de trenuri ce vor face legături între cele mai importante orașe și destinațiile de vacanță. 

Turiştii vor avea la dispoziţie 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată ţara cu staţiunile de la Marea Neagră şi cu Delta Dunării începând cu data de 10/11 iunie până pe 11/12 septembrie 2022, informează CFR Călători, într-un comunicat de presă transmis, marţi, Agerpres.

"Din 10/11 iunie 2022, toate trenurile duc la Marea Neagră. CFR Călători dă startul programului estival de transport "Trenurile Soarelui". Turiştii vor avea la dispoziţie 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată ţara cu staţiunile de la Marea Neagră şi cu Delta Dunării până la data de 11/12 septembrie 2022. Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timişoara Nord, Reşiţa Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Iaşi, Galaţi, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din Bucureşti Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadenţat (la 1-2 ore) pe ruta Bucureşti Nord - Constanţa şi retur", se menţionează în comunicat.

Astfel, timp de trei luni, 30 trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente) care pornesc din principalele oraşe vor avea ca destinaţie/plecare litoralul românesc, din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinaţie/plecare Mangalia.

De asemenea, 38 de trenuri (19 dus/19 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul şi retur (15 perechi din Bucureşti Nord, 12 perechi din Bucureşti Băneasa - din care trei perechi nu trec prin staţia Bucureşti Nord, o pereche din Bucureşti Obor). Citește articolul inițial aici!

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel