Ultima sacoșă Balenciaga agită rețelele sociale. De ce se întâmplă asta - Foto
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Andreea Ditcov
WhatsApp
Sursă foto: Twitter (@adm87)
Sursă foto: Twitter (@adm87)
Casa de modă Balenciaga susține cauza Ucrainei într-un mod cât se poate de neașteptat: cu o sacoșă.

Moda plină de neînțelesuri și îndrăzneață a casei de modă Balenciaga, condusă de Demna, face din nou furori cu una dintre creațiile sale: cel mai recent model de genți al casei care arată aproape ca... un sac de gunoi.

Balenciaga depășește din nou limitele corectitudinii politice.

„Nu puteam rata ocazia de a proiecta cea mai scumpă geantă de gunoi din lume, pentru că cine nu iubește un scandal de modă?”

Așa s-a exprimat Demna, despre inspirația de la prezentarea sa de modă pentru sezonul toamnă-iarnă 2022-2023, dezvăluit în martie trecut la Parc des Expositions du Bourget, scrie Vogue. Făcând ecou războiului din Ucraina, directorul artistic al casei, cunoscut pentru stilul său provocator și neconvențional, a creat o colecție uluitoare într-o furtună de zăpadă artificială, atât de puternică încât modelele cu greu puteau merge corect.

Sacoșa de gunoi Balenciaga ar urma să coste 1400 de euro

Spectacolul s-a încheiat cu un frumos mesaj de susținere de la Demna către poporul ucrainean cu două rochii lungi, una albastră și alta galbenă, culorile drapelului țării.

Dacă Balenciaga este momentan în centrul atenției, este pentru că urmează să comercializeze unul dintre accesoriile emblematice ale show-ului: Trash Pouch (sacoșa de gunoi - trad.), un nou accesoriu statement care arată ca un sac de gunoi. Disponibil pe negru, albastru sau alb, se zvonește că acest produs din piele va costa în jur de 1400 de euro.

Nu este prima dată când Balenciaga ține prima pagină a știrilor de modă: în 2017, casa s-a inspirat din gențile de cumpărături Ikea pentru a realiza una dintre piesele sale emblematice, în timp ce în 2021, Demna a revizuit geanta de plastic pentru a realiza o versiune din piele cu logo.

Armani a organizat o prezentare de modă atipică

Giorgio Armani a oprit muzica la prezentarea de modă organizată duminică la Milano pentru a aduce un omagiu populaţiei afectate de conflictul armat din Ucraina, relatează Reuters.

Modelele au păşit pe podium într-o linişte ciudată, întreruptă de aplauzele publicului, purtând jachete scurte în nuanţe pastelate şi rochii strălucitoare, cu paiete negre şi argintii.

"Decizia mea de a nu folosi muzică a fost luată în semn de respect faţă de persoanele implicate în tragedia care are loc în Ucraina", se arată într-o postare pe fond negru pe contul de Twitter al designerului.

"Cel mai bun lucru pe care îl putem face este să transmitem un mesaj că nu dorim să sărbătorim deoarece ceva extrem de tulburător se întâmplă în jurul nostru", a declarat ulterior designerul în vârsta de 87 de ani, vizibil tulburat, în marja spectacolului.

Atât modelele masculine, cât şi cele feminine au purtat paltoane, jachete şi pantaloni de catifea neagră, uneori cu pete de culoare albastră sau garnituri roşii, în cadrul colecţiei toamnă/iarnă 2022/2023. Citește mai multe AICI

Mai multe fotomodele își donează profiturile către cauza Ucrainei

Supermodelul Gigi Hadid a anunțat că va dona toate câștigurile obținute la luna modei pentru victimele din Ucraina, scrie CNN.

”Având un program stabilit pentru Luna Modei, a însemnat că eu și colegii mei prezentam adesea noi colecții de modă în vremuri sfâșietoare și traumatizante din istorie”, a scris modelul pe Instagram, descriere la o serie de instantanee din diferite prezentări de modă.

Hadid, care este unul dintre cele mai bine plătite modele din industrie, le-a spus celor 72 de milioane de urmăritori că, deși nu și-a putut controla programul de lucru agitat, este dornică să îi ajute pe cei aflați în nevoie. Ea i-a oferit creditat modelul Mica Argañaraz pentru că i-a inspirat decizia. Citește continuarea AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel