Nu mai puțin de 2,2 milioane de euro au provenit din publicitatea difuzată de TVR în timpul meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia.
Potrivit raportului Postului Public, citat de paginademedia.ro, veniturile totale din publicitate au avut o creștere de 36% față de 2013 (când TVR nu a avut competiții precum EURO sau Cupa Mondială).
Același raport mai arată că, în timpul evenimentului fotbalistic de anul trecut, TVR a difuzat 6.669 de minute de transmisiuni.
Finala Germania-Argentina, din 13 iulie 2014, a reprezentat recordul anului de audienţă la TVR. 3,4 milioane de români s-au uitat, în medie, la ultimul act din Brazilia, cu aproape o sută de mii mai mulţi decât la finala dintre Spania şi Olanda, din 2010.
Citește și: EURO 2016: TVR rămâne în cursa pentru achiziţionarea drepturilor de difuzare
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi