"Din păcate, avem o relativă constrângere legată de Bosfor, ceea ce duce la o limitare a lungimii. Nave mai lungi de 300 m nu vin în portul Constanţa. Reamintesc, totuşi, că avem cea mai mare adâncime dintre porturile la marea Neagră, ceea ce este un alt avantaj al portului nostru.
Legat de Bulgaria, este o dezbatere continuă. Noi vorbim despre dragajul pe Dunăre şi ei vorbesc de podul peste Dunăre. Asta pentru că cele două porturi bulgăreşti nu sunt conectate la Dunăre, de asta vor poduri. Dar noi avem ceva sprijin, astfel încât sperăm ca Dunărea să fie navigabilă pe o perioadă cât mai mare a anului. De altfel, la nivel european s-a constatat că transportul fluvial e mai ecologic decât cel rutier", a declarat Costel Stanca.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video