The Industry: Mergi la Cannes Lions, cu un slogan
The Industry, unica revista de media din România, premiază cele mai bune sloganuri pentru revistă, compuse de cititorii fideli, posesori de abonamente, cel mai merituos fiind răsplătit cu un loc la Cannes Lions, celebrul festival de publicitate.
The Industry lansează un concurs pentru cititorii fideli, posesori de abonamente, care sunt invitaţi să compună şi să propună un slogan pentru revistă. Cele mai bune trei sloganuri vor fi premiate cu un loc la Cannes Lions, celebrul festival de publicitate care are loc anul acesta în perioada 17-23 iunie, un iPad şi un iPhone.
Ce le rămâne concurenților să facă este doar să posteze propunerea de slogan pe pagina de Facebook a revistei, la Facebook.com/theindustry.ro, după ce au făcut dovada abonamentului. Ulterior, un juriu format din doi creativi bine cunoscuţi, Adrian Boţan şi Florin Dumitrescu, şi editorul The Industry, Iulian Comanescu, va stabili câştigătorii.
The Industry, unica revistă de media din România, se adresează profesioniștilor și entuziaștilor media, și cuprinde opinii, analize și dialoguri cu și despre toate platformele care compun peisajul media actual.
Detalii în regulamentul concursului
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News