Data publicării:

Supermarketul în care clienții merg pentru a flirta și a-și găsi parteneri. Ce trebuie să facă pentru a-și semnala disponibilitatea

Autor: Ioan-Radu Gava | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Freepik
Foto: Freepik

Un supermarket din Germania a venit cu o idee genială pentru a favoriza flirtul între clienții săi care își doresc un partener.

Un supermarket Edeka din districtul rural Erlangen-Höchstadt (Bavaria) a venit cu o opțiune specială pentru clienții săi. Magazinul a pus la dispoziția cumpărătorilor niște cărucioare de cumpărături pentru flirt, scrie Infranken.

Edeka Markt Kolb din Eckental (districtul Erlangen-Höchstadt) a început această campanie specială după ce directorul Christoph Kolb a avut ideea de a aduce oamenii singuri în posibilitatea de a flirta și a lega relații. Drept urmare, în magazinul Edeja au fost aduse cărucioare speciale de cumpărături, pe care cei singuri le pot lua pentru a semnala că își doresc să flirteze și să-și găsească un partener.

Christoph Kolb a explicat cum funcționează acest sistem într-un interviu acordat inFranken.de.

„Au un design roz izbitor”, a spus Kolb despre aspectul cărucioarelor pentru flirt.

CITEȘTE ȘI               -              Idee inedită într-un supermarket. Ce fac oamenii pentru a arăta că sunt disponibili pentru flirt / video

„Un client poate lua un astfel de cărucior în orice moment și îl poate folosi pentru a semnala altora că este interesat sau caută (n.r. parteneri)”, a explicat el.

În trecut, Edeka-Kolb organizase deja o seară pentru cei singuri, cu o recepție cu șampanie la Volkach. Acolo, cei singuri au fost încurajați să cunoască oameni și să-și găsească eventuali parteneri. O acțiune similară este din nou planificată.

„Dar încă nu știm când va avea loc asta”, a spus Kolb. Depinde, printre altele, de capacitatea de timp a echipei. Potrivit acestuia, cărucioarele de cumpărături roz ar trebui introduse și în filiala Volkach.

„Desigur, trebuie să fie comandate și livrate mai întâi, dar sunt planificate”, a adăugat el.

Potrivit acestuia, caracterul durabil al campaniei este deosebit de atractiv. 

„Unde mai bine decât în ​​fiecare zi în supermarket?”, s-a întrebat Christoph Kolb.

Între timp, un magazin Edeka a înregistrat mult mai multe furturi decât alte unități. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel