Supermarketul în care clienții merg pentru a flirta și a-și găsi parteneri. Ce trebuie să facă pentru a-și semnala disponibilitatea
Data publicării:
Autor: Ioan-Radu Gava
WhatsApp
Foto: Freepik
Foto: Freepik
Un supermarket din Germania a venit cu o idee genială pentru a favoriza flirtul între clienții săi care își doresc un partener.

Un supermarket Edeka din districtul rural Erlangen-Höchstadt (Bavaria) a venit cu o opțiune specială pentru clienții săi. Magazinul a pus la dispoziția cumpărătorilor niște cărucioare de cumpărături pentru flirt, scrie Infranken.

Edeka Markt Kolb din Eckental (districtul Erlangen-Höchstadt) a început această campanie specială după ce directorul Christoph Kolb a avut ideea de a aduce oamenii singuri în posibilitatea de a flirta și a lega relații. Drept urmare, în magazinul Edeja au fost aduse cărucioare speciale de cumpărături, pe care cei singuri le pot lua pentru a semnala că își doresc să flirteze și să-și găsească un partener.

Christoph Kolb a explicat cum funcționează acest sistem într-un interviu acordat inFranken.de.

„Au un design roz izbitor”, a spus Kolb despre aspectul cărucioarelor pentru flirt.

CITEȘTE ȘI               -              Idee inedită într-un supermarket. Ce fac oamenii pentru a arăta că sunt disponibili pentru flirt / video

„Un client poate lua un astfel de cărucior în orice moment și îl poate folosi pentru a semnala altora că este interesat sau caută (n.r. parteneri)”, a explicat el.

În trecut, Edeka-Kolb organizase deja o seară pentru cei singuri, cu o recepție cu șampanie la Volkach. Acolo, cei singuri au fost încurajați să cunoască oameni și să-și găsească eventuali parteneri. O acțiune similară este din nou planificată.

„Dar încă nu știm când va avea loc asta”, a spus Kolb. Depinde, printre altele, de capacitatea de timp a echipei. Potrivit acestuia, cărucioarele de cumpărături roz ar trebui introduse și în filiala Volkach.

„Desigur, trebuie să fie comandate și livrate mai întâi, dar sunt planificate”, a adăugat el.

Potrivit acestuia, caracterul durabil al campaniei este deosebit de atractiv. 

„Unde mai bine decât în ​​fiecare zi în supermarket?”, s-a întrebat Christoph Kolb.

Între timp, un magazin Edeka a înregistrat mult mai multe furturi decât alte unități. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel