În cartea ”Principiile succesului”, Dale Carnagie scrie că ”ambalajul” plăcut ne va ajuta mult mai mult în viață decât încercările de a-i convinge pe ceilalți cât de inteligenți sau puternici suntem și asta pentru că prima impresie contează în orice relație socială sau de afaceri. Prima impresie înseamnă primele 3 secunde. Și dacă este adevărat ceea ce scrie autorul, atunci aspectul este foarte important. Dale Carnagie consideră că ”primul pas pentru a avea succes este să fii bine îmbrăcat și îngrijit”.
”Nu trebuie să fim de o frumusețe răpitoare, ci să purtăm hainele potrivite”, precizează în cartea ”Principiile Succesului”.
Un alt aspect important subliniat este să fii cordial, respectiv să te simți în largul tău și să ai încredere în tine. De asemenea, conform sursei citate, oamenilor le place să vorbească despre ei înșiși. Așadar, pentru a crea o impresie plăcută, poți să întrebi cu ce se ocupă sau alte întrebări asemănătoare, să asculți răspunsul și să revii cu alte întrebări. Persoana respectivă își va aminti de tine prin conversația interesantă. Când imprimi unei alte persoane amintirea unei experiențe plăcute, aceasta este ”una din pietrele de temelie ale unei relații bune”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Efectele prafului saharian asupra sănătății. Beatrice Mahler: Cine trebuie să aibă grijă să nu iasă din casă
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Ce se întâmplă cu pensiile românilor. Răsturnare de situație de la Poșta Română
- Ce nu știai despre praful din Sahara. „Călătoria“ de mii de kilometri datorită căreia se dezvoltă pădurea amazoniană
- Pască pufoasă fără aluat
- Bacterie de origine fecală găsită în 2 milioane de sticle de apă ”de fițe”
- Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, autoarea unor gafe intolerabile, mută în fața presei. Tace mâlc
- Sephora, gafă majoră. Compania își cere scuze după ce a jignit victimele Fenomenului Pitești / foto în articol