După ce a fost scutită mult timp de creşterea în influenţă a internetului, industria de televiziune a cunoscut în 2017 prima ei scădere a cheltuielilor cu publicitatea de după anul 2009, care au ajuns la 70,2 miliarde de dolari. În 2016 aceste cheltuieli au însumat 71,2 miliarde de dolari.
Acest recul va continua în 2018 (-0,5%) şi 2019 (-1,0%), prevede eMarketer, într-un studiu ce a fost publicat miercuri. După o uşoară creştere în 2020 (+0,5%), asociată scrutinului prezidenţial american şi unor importante cheltuieli de campanie electorală, reculul va continua să se manifeste, au prognozat experţii de la eMarketer.
Acelaşi cabinet anticipează că în 2022 procentul deţinut de cheltuielile cu publicitatea efectuate în televiziune va scădea sub pragul de 25%, contra 33,9% în 2017 şi 39,1% în 2012.
Tinerii nu mai urmăresc televiziunea
Televiziunea tradiţională se confruntă cu lipsa de interes a unei părţi a publicului tânăr, în special în Statele Unite, unde generaţia "millenials" acceptă din ce în ce mai puţin modelul televiziunii prin cablu şi oferta sa de posturi cu plată, care domina până acum această industrie.
Potrivit eMarketer, numărul de telespectatori din televiziunea tradiţională ar trebui să continue să scadă cel puţin până în 2019, într-un ritm care va accelera.
Între anii 2015 şi 2019, televiziunea americană va pierde 2,6 milioane de telespectatori, potrivit previziunilor incluse în studiul publicat miercuri, relatează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei