Data actualizării:
Data publicării:

Stat UE, LOVITURĂ pentru tirurile românești: Proiect de INTERZICERE

Autor: Darius Muresan | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

Camera Deputaților a Parlamentului Italian a aprobat, un proiect de lege ce vizează ratificarea Decretului-lege 50/201. Proiectul pretinde că ar conține “politici corective de conturi publice”, dar care, în fapt, are ca scop golirea țării de firmele și șoferii din estul Europei.

În actuala formă, proiectul de lege reduce drastic timpul în care un șofer poate face cabotaj pe teritoriul Italiei la volanul unui camion înmatriculat de o firmă din străinătate. Mai mult, firmele din alte țări trebuie să notifice autoritățile italiene despre operațiunile de transport pe care le efectuează în această țară.

De asemenea, pentru a crește exponențial costurile firmelor, și italienii impun un plafon minim în euro de plată a șoferilor, precum și proceduri de rambursare a cheltuielilor de deplasare, cazare și masă.

O copie a notificării, împreună cu contractul de muncă (sau documentația echivalentă) și salariul șoferului, trebuie să fie la bordul vehiculului, astfel încât să poată fi controlate de către poliția rutieră, scrie TIR Magazin.

Toate documentele trebuie să fie traduse în limba italiană.

Lipsa acestor documente de pe vehicul (sau prezența unei documentații care nu corespunde cu ceea ce este cerut de standard -cum ar fi statul de plată netradus în italiană) are ca rezultat aplicarea unei amenzi de la 1.000 la 10.000 €. În acord cu noul articol 207 C.d.S, amenda trebuie plătită pe loc agentulului care instrumentează cazul, sub sancțiunea reținerii vehiculului până la maximum 60 de zile.

Ca o consecință directă a noilor pachete legislative din țările occidentale, va crește din nou numărul propriilor cetățeni angajați în transportul rutier.

Pe termen scurt, politicienii vestici dau lovituri de imagine pentru că redeschid piața transporturilor pentru șoferii lor profesioniști, care sunt mai pretențioși și mult mai scumpi decât cei est-europeni.

Pe termen mediu și lung, creșterea costurilor cu transportul rutier va face ca prețul la raft al produselor să crească substanțial, adică o lovitură pentru toți cetățenii acelor țări.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel