'Tehnic încă sunt probleme consistente, deşi există unele elemente de promovare cu privire la calitatea autostrăzilor ce ar putea fi date în folosinţă. Este vorba de aproape 60 de kilometri, care, în cursul lui 2018, ar putea fi chiar şi recepţionaţi. Este vorba de două loturi care însumat fac vreo 40 de kilometri pe Sebeş-Turda, care arată foarte bine şi despre care îmi spun responsabili din companie (CNAIR - n. r.) că se apropie şi de standardul impus de reglementările legale actuale privind recepţia. Eu privesc cu încredere ca măcar aceste două loturi înainte de concedii să fie recepţionate', a afirmat Şova, după dezbaterile care au avut loc în Comisia pentru transporturi din Camera Deputaţilor.
Şeful de la Transporturi a subliniat că şi-ar dori ca în cursul mandatului său 'să se facă nişte recepţii asupra cărora să nu se mai intervină nici foarte repede, nici peste câţiva ani'. Şova a subliniat că sunt premise pentru a se ajunge la recepţia a 100 de kilometri de autostradă anul acesta, însă 'încă nu şi-ar asuma cifra de 100'.
Chiar un pic mai mult decât probabil
'Probabil, chiar un pic mai mult decât probabil, 60 (de kilometri de autostradă vor fi recepţionaţi în 2018 - n. r.), zic eu, de o manieră responsabilă. Mi se oferă şi un orizont mai optimist, în jur de 100 kilometri pe cele trei axe în esenţă, dar încă nu mi-aş asuma cifra de 100 (de kilometri - n. r.). Către 60, deşi este derizoriu, şi recunosc asta cel puţin ca cetăţean, dar ca responsabil în minister tind să am curajul să îi asum, dar mai mult decât atât îmi asum că recepţiile care se vor face şi darea în exploatare a acestor segmente să se facă în conformitate cu prevederile legale din acest moment', a spus el.
Ministrul a adăugat că se va schimba legislaţia privind recepţiile, în sensul de a se putea da în folosinţă segmente de autostradă care corespund din punct de vedere tehnic şi al siguranţei circulaţiei.
[citeste si]
'Privesc cu interes şi la aducerea mai aproape de realitate, însă fără a fi extravagantă, reglementarea privind recepţiile, în sensul de a putea da în folosinţă segmente care răspund din punct de vedere tehnic şi al siguranţei circulaţiei de o manieră responsabilă, cu un set precis şi cât se poate de restrâns de cazuri de la care s-ar putea deroga pe o listă suplimentară de recepţie', a explicat el, precizând că se va reveni la vechea formulă sub aspectul principiului, dar nu şi sub aspectul formei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Delia Budeanu, povestea neștiută. Cea mai cunoscută crainică din istoria Televiziunii Române de dinainte de '90 se temea să nu fie împușcată de Ceaușescu
- Zodia care trebuie să facă schimbări în perioada următoare. Daniela Simulescu: Vă recomand să stați departe / video
- Banca Mondială și FMI recomandă noi taxe și impozite pe salariile românilor, dar și pe locuințe și mașini. Alternativa lui Adrian Negrescu
- Horoscop 22 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care se simte manipulată. Vei fi radical
- Modificare RCA - numeroși șoferi vor plăti bani mai mulți. Titi Aur arată manevra care s-a făcut / video
- Armata SUA testează o armă experimentală cu microunde de înaltă putere. Ce este Proiectul Meteor
- O țară din Europa are școală gratis pentru adulți, inclusiv pentru români. Învață două limbi străine și obțin și competențe profesionale
- BANCUL ZILEI: Bulișor, răspuns magistral pentru tată
- Apa îmbuteliată în pet-uri, pericol pentru sănătate. Dr. Mircea Duțu: ”Particule extrafine au ajuns în sânge, inimă și creier”. Care este cea mai sigură apă
- Școala de șoferi pe vremuri vs. prezent. Titi Aur: Asta se făcea pe timpul meu / video