Şeful Direcţiei 112, Florin Feticu, despre cazul Caracal: Cu siguranţă ne-am fi dorit mai multă empatie
Şeful Direcţiei 112, Florin Feticu, a declarat, marţi, că şi-ar fi dorit 'mai multă empatie' privind maniera în care serviciul de urgenţe a gestionat cazul Alexandrei Măceşanu.
'Fiecare apel are o anumită încărcătură. Din punct de vedere procedural, operatoarea noastră a preluat, procesat şi transferat corect. Din punct de vedere al empatiei, cu siguranţă ne-am fi dorit mult mai mult decât atât. Există pentru fiecare apel o anumită încărcătură. (...) Cu siguranţă ne-am fi dorit mai multă empatie în acel caz', a afirmat Feticu, reprezentantul STS, într-o conferinţă de presă.
El a adăugat că operatorii din sistemul 112 fac cursuri periodice, 'pentru creşterea rezilienţei şi a competenţelor de comunicare'. 'Apelurile, noi, din exterior, le putem vedea mai grave sau mai puţin grave. Pentru operatorul care trebuie să ia decizie pe secundă, în secunda respectivă, există doar încărcătură', a punctat şeful Direcţiei 112, scrie Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News