Schimbări pe social media într-o mare companie de publicitate
Matei Psatta semnează acum cu <<Head of Social Media & Strategic Planning>> la iLeo, o importantă companie de marketing interactiv. Va scrie și va face strategii de digital și social media.
Anterior, până să preia noua conducere, Matei Psatta a fost responsabil cu social media în cadrul GMP PR, compania care ocupă locul 1 în top 20 de agenții de PR din România. Timp de trei ani cât a lucrat acolo, el s-a ocupat de partea online a agenției și a lucrat la diferite campanii pentru festivaluri naționale și internaționale, scrie adhugger.net.
"Se făcea că e 1 octombrie 2010, într-o vineri, când un anume Matei Psatta a ratat ceremonia de deschidere a facultăţii ca să înceapă prima zi de internship la GMP PR. Aveam 19 ani.
Trei ani şi ceva mai târziu, a venit timpul să resetez contorul. În tot acest timp, îmi place să cred că am făcut lucruri. Am crescut un departament de la zero. Am construit comunităţi de mame, de pasionaţi de IT&C, de medici, de orice. Şi multe alte lucruri de care sunt foarte mândru, dar ar fi redundant să le povestesc aici. Am fost speaker la conferinţe proaste şi bune. Am vorbit prost şi am vorbit bine. Am ţinut training-uri şi am fost la training-uri. Am ratat şi am punctat. Am învăţat enorm de multe. Din fericire, am în continuare destule de învăţat. Din 11 noiembrie eu scriu şi fac strategii de digital & social media din Iorga 13, la iLeo. O ardem corporatist, aşa c-o să mă semnez Matei Psatta, Head of Social Media & Strategic Planning @ iLeo", a scris Matei Psatta pe blogul personal.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News