Mărcile produse de Volkswagen cu motorizări de peste 1.600 cmc ar putea fi rechemate în perioada următoare în service-uri pentru reverificări. În cazul în care motoarele urmează să fie reconfigurate, costurile ar urma să fie suportate de producător.
RAR nu a omologat niciun motor pe motorină, a declarat pentru EVZ reprezentanții registrului. Toate motorizările Volkswagen au omologarea realizată la Berlin, de către instituția omologă RAR. Controalele RAR, asupra motoarelor omologate de instituție, vor dura circa o săptămână, ceea ce înseamnă că ne putem aștepta la același interval de timp în cazul autorității din Germania, pentru mașinile produse de Volkswagen.
[citeste si]
După comunicarea rezultatelor, care ar mai putea dura o săptămână, producătorii în cazul cărora se descoperă dotări neconforme ar putea anunța rechemarea mașinilor în service. Costurile cu reconfigurarea motoarelor ar reveni producătorului.
O altă problemă care se ridică este cine va plăti retroactiv diferența de bani, datorată pentru timbrul de mediu, pentru mașina care se dovedește că are un grad de poluare mai mare decât cel declarat. „Mi se pare anormal ca un cetățean de bună credință, care a dat foarte mulți bani pentru marca respectivă și a achiziționat un astfel de autovehicul, să fie pasibil într- o perioadă următoare să plătească (timbru de mediu - n.r.) pentru un Euro 6, care se poate dovedi că era de fapt un Euro 4 sau Euro 5", a declarat, luni, ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu.
Motoare VW de peste 1.600 cmc
Motoarele Diesel Volkswagen care ar putea avea probleme sunt cele de 1,6 și 2 litri, folosite în comun de patru branduri din cadrul grupului: Volkswagen, Audi, Seat și Skoda. În total, circa 12 milioane de mașini ar fi fost echipate cu softul incriminat. Din acestea, peste 2 milioane sunt modele Audi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Jupiter intră în Gemeni, pe 26 mai. Daniela Simulescu: Beneficii pentru patru zodii
- BANCUL ZILEI: Scrisoare de la o mamă, pentru fiica ei
- Cum am ajuns să spunem "mulțumesc" în limba română. Originile cuvântului: O poveste cu două laturi
- De ce vin cetățeni din SUA și Europa să muncească în România. Chestorul Liviu Bute: ”Trebuie să o spun și eu, pentru că tot s-au vehiculat aceste informații”
- Cum ar putea fi opriți profesorii care încearcă să recupereze materia prin meditații. Conf. univ. dr. Firuța Tacea: Trebuie să existe la nivel local / video
- Trecerea de pietoni care se ridică dacă depășești viteza. Titi Aur: Îți sar dinții, dar parcă s-a mers puțin prea departe / video
- Prețurile la gaze și energie electrică - la ce să ne așteptăm. Predicția lui Adrian Vintilă, board advisor Future Energy Leaders (FEL) România
- Ce se întâmplă dacă bei vin roșu. Efectul pe care îl are asupra rinichilor
- UPDATE: Marcel Ciolacu, reacție: "Am să fac un teambuilding" / Angajații din Guvern protestează în Piața Victoriei
- Răspuns pentru cei care spun că Rusia avea dreptul să preia Crimeea pentru că a fost teritoriul ei. Istoricul Mihail Dobre, explicații / video