Salonul auto de la Detroit vizează câștigarea segmentului de lux mondial
Salonul auto de la Detroit demarează luni sub semnul optimismului, marii constructorii americani manifestându-şi dorinţa de a recâştiga segmentul de lux dominat de constructorii germani şi japonezi.
Noua berlină ATS 2013, prezentată duminică de Cadillac, filiala de lux a gigantului General Motors, ”este destinată să rivalizeze cu cele mai bune maşini din gama superioară existente la nivel mondial”, au declarat oficialii mărcii americane în cadrul conferinţei de presă.
Lincoln ar urma să prezinte marţi un ”concept car” MKZ care va defini noua sa strategie, în încercarea de a relansa vânzările.
După trei ani în care industria auto americană s-a confruntat cu o criză devastatoare, constructorii şi analiştii mizează în 2012 pe vânzări de 13,5 până la 14,5 milioane autovehicule în SUA, în timp ce, la nivel mondial, vânzările de autovehicule ar urma să crească până la 70 milioane unităţi în 2012 şi la 110 milioane în 2020.
”O parte disproporţionată din această creştere va merge spre segmentul de vârf”, a prognozat directorul general de la Mercedes, Dieter Zetsche, subliniind importanţa acestui segment dominat la nivel mondial de constructorii germani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News