România, pe primul loc în regiune la comenzile de mâncare de pe telefon
România ocupă prima poziție în topul țărilor din Europa Centrală și de Est care comandă mâncare de pe aplicația mobilă foodpanda, cu o medie de circa 50% a comenzilor realizate din aplicație, urmată, în ordine, de Slovacia, Serbia și Croația.
România ocupă prima poziție în topul țărilor din Europa Centrală și de Est care comandă mâncare de pe aplicația mobilă foodpanda, cu o medie de circa 50% a comenzilor realizate din aplicație, urmată, în ordine, de Slovacia, Serbia și Croația.
Potrivit datelor foodpanda, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din lume, susținută de Rocket Internet, între 48% și 51% dintre comenzile zilnice de mâncare înregistrate de foodpanda în România sunt realizate de pe aplicația pentru mobil a platformei, aceasta fiind cea mai mare rată de comenzi mobile din Europa Centrală și de Est.
România este urmată în topul comenzilor din aplicație de Slovacia, cu 41% dintre comenzi plasate, Serbia cu 39% și Croația cu 36% din comenzile zilnice foodpanda realizate din aplicația de mobile, disponibilă gratuit pentru telefoanele smart cu sisteme de operare iOs, Android și Windows.
”Majoritatea utilizatorilor români comandă de pe aplicație de la birou, la ora prânzului, și din mașină sau alt mijloc de transport seara, în drum spre casă, câștigând timp și evitând comanda clasică prin telefon, care necesită o conversație mai detaliată, incomodă când ești prins în trafic sau înconjurat de oameni la metrou”, declară Dan Macarie, Country Manager foodpanda România.
Ungaria ocupă poziția a cincea în topul țărilor din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește numărul comenzilor din aplicația mobilă, cu o rată zilnică de utilizare de 26%, urmată de Bulgaria pe șase, cu 22%, Polonia pe șapte cu 16% și Cehia pe locul opt, cu 13%.
La nivel global, România ocupă poziția a cincea în topul țărilor cu cea mai mare rată a comenzilor din aplicația mobilă, întrecută, în ordine, de Arabia Saudită – 72% din comenzi realizate din aplicație, Pakistan – 67%, Senegal – 63% și Bangladesh – 60%.
foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.
Despre foodpanda / hellofood
foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.
foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, Ucraina, România, Bulgaria, Croația, Slovacia, Cehia, Azerbaidjan, Liban, Algeria, Serbia, Kazahstan și Georgia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News