Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată spre rezultate, consolidând în același timp coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor astfel grupate pe mărci, arată un comunicat al companiei
Organizarea în jurul a patru mărci puternice face posibilă lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și clienți, cu spirit de echipă, pentru a obține cele mai bune rezultate posibile. Aceasta este o pârghie esențială pentru recuperarea grupului, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.
Unitățile de business vor avea conducători pe Luca de Meo, CEO al grupului, pentru Renault, Denis Le Vot, directorul grupului Regiuni, Vânzări și Marketing, pentru Dacia, Cyril Abiteboul, director general Renault Sport Racing, pentru Alpine și Clotilde Delbos, director general adjunct și director financiar al grupului, pentru Nouvelles mobilités, potrivit Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan