Reclamă Eximbank Buzău. ”Dorel” lovește din nou. Instituția, explicație halucinantă
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Banca
Banca
Amplasarea unei reclame publicitare a băncii de stat Eximbank le-a dat bătăi serioase de cap muncitorilor.

Vorbim despre un panou publicitar cu dublă față amplasat în orașul Buzău.

Muncitorii au reușit performanța de a monta reclama pe una dintre fețe cu... susul în jos. Dacă șoferii sunt amuzați la o primă vedere, se lămuresc despre ce reclamă este vorba când privesc cealaltă față a panoului, unde poliplanul este în regulă.

Nu este vorba despre o strategie, ci doar o eroare pe care banca încearcă să o ascundă. Reprezentanții Eximbank spun că aceasta este procedura după ce campania a luat sfârșit. Mai exact, proprietarul panoului întoarce poliplanul arătând astfel că panoul poate fi din nou închiriat, în felul acesta protejând și neoanele. Însă dacă facem un exercițiu de imaginație, realizăm faptul că nu așa ar arăta afișul pus cu partea vizibilă în interiorul panoului. Și cum rămâne cu cealaltă față? 

(w670)

Iată ce ne-au spus reprezentanții băncii:

”Facem precizarea că această situație este una des întâlnită în cadrul campaniilor outdoor și este cauzată în principal de o eroare tehnică a proprietarului panoului respectiv. 

Practica în materie de outdoor este următoarea: la momentul încheierii unei campanii (campania băncii s-a încheiat din dată de 15 noiembrie), proprietarul panoului, în cazul în care nu are un nou client, neutralizează locația, cu alte cuvinte întoarce poliplanul (afișul în sine) invers, cu partea vizibilă spre interiorul panoului pentru a proteja instalația electrică și neoanele aferente.

În cazul panoului menționat, decoratorul a întors poliplanul, dar nu a închis lumina panoului, drept pentru care locația se vede noaptea invers iluminată. De aici și efectul de reclamă cu susul în jos…

Proprietarul panoului a fost deja contactat astfel că situația s-a remediat.”

Bani publici, pe apa sâmbetei

Antonio Momoc, consultant si trainer pe probleme de imagine, reputație și public speaking, spune că proprietarii panourilor pot recurge la întoarcerea poliplanului, însă majoritatea aleg să scoată reclama după expirarea contractului.

”Ori cei care au făcut afișul au făcut o eroare, ori cei care l-au afișat sau l-au dat jos, e posibilă oricare dintre variantele acestea. E ceva de coșmar. Vă dați seama, să fii bancă sau să fii o companie și să plătești afișajul și să te trezești cu afișul pus invers...”, a explicat Momoc. 

Menționăm faptul că am primit promisiunea băncii de a ne trimite numărul de contact al proprietarului panoului, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel