Vorbim despre un panou publicitar cu dublă față amplasat în orașul Buzău.
Muncitorii au reușit performanța de a monta reclama pe una dintre fețe cu... susul în jos. Dacă șoferii sunt amuzați la o primă vedere, se lămuresc despre ce reclamă este vorba când privesc cealaltă față a panoului, unde poliplanul este în regulă.
Nu este vorba despre o strategie, ci doar o eroare pe care banca încearcă să o ascundă. Reprezentanții Eximbank spun că aceasta este procedura după ce campania a luat sfârșit. Mai exact, proprietarul panoului întoarce poliplanul arătând astfel că panoul poate fi din nou închiriat, în felul acesta protejând și neoanele. Însă dacă facem un exercițiu de imaginație, realizăm faptul că nu așa ar arăta afișul pus cu partea vizibilă în interiorul panoului. Și cum rămâne cu cealaltă față?
Iată ce ne-au spus reprezentanții băncii:
”Facem precizarea că această situație este una des întâlnită în cadrul campaniilor outdoor și este cauzată în principal de o eroare tehnică a proprietarului panoului respectiv.
Practica în materie de outdoor este următoarea: la momentul încheierii unei campanii (campania băncii s-a încheiat din dată de 15 noiembrie), proprietarul panoului, în cazul în care nu are un nou client, neutralizează locația, cu alte cuvinte întoarce poliplanul (afișul în sine) invers, cu partea vizibilă spre interiorul panoului pentru a proteja instalația electrică și neoanele aferente.
În cazul panoului menționat, decoratorul a întors poliplanul, dar nu a închis lumina panoului, drept pentru care locația se vede noaptea invers iluminată. De aici și efectul de reclamă cu susul în jos…
Proprietarul panoului a fost deja contactat astfel că situația s-a remediat.”
Bani publici, pe apa sâmbetei
Antonio Momoc, consultant si trainer pe probleme de imagine, reputație și public speaking, spune că proprietarii panourilor pot recurge la întoarcerea poliplanului, însă majoritatea aleg să scoată reclama după expirarea contractului.
”Ori cei care au făcut afișul au făcut o eroare, ori cei care l-au afișat sau l-au dat jos, e posibilă oricare dintre variantele acestea. E ceva de coșmar. Vă dați seama, să fii bancă sau să fii o companie și să plătești afișajul și să te trezești cu afișul pus invers...”, a explicat Momoc.
Menționăm faptul că am primit promisiunea băncii de a ne trimite numărul de contact al proprietarului panoului, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Ce este „Slow living”-ul și cum poate redefini calitatea vieții în era modernă
- Rabla Clasic și Rabla Plus. Neculaescu (AFM): Banii pentru mașini clasice, în scădere / Cât primești dacă îți cumperi o mașină electrică
- Traian Băsescu - Marian Vanghelie, ceartă în direct! ”Vedeți ce spuneți că eu am înregistrări”/ ”O să iasă la lumină”. Fostul președinte a închis telefonul
- Firmele chineze se retrag "în subteran" în privința plăților către Rusia. Băncile nu mai au încredere - Reuters
- Când vor scădea prețurile locuințelor din România și marea modificare din Noua Casă. Nancu (FNGCIMM) vine cu o veste excelentă