RCS&RDS vrea să intre într-o nouă competiție. Vezi ce a cerut de la CNA
Compania RCS&RDS încearcă să se lanseze pe piaţa de radio din România şi a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului zece frecvenţe pentru lansarea postului de radio cu profil generalist Digi FM.
Societatea de telecomunicaţii RCS&RDS şi-a prezentat intenţia de a se lansa în zona radio încă de săptămâna trecută, când a participat la un concurs organizat de CNA pentru atribuirea unor frecvenţe radio tematice. Atunci, RCS&RDS a cerut CNA un număr total de 11 frecvenţe pentru a lansa postul de radio cu profil sportiv Digi Sport FM, însă nu a primit niciuna, informează Mediafax.
Marţi, RCS&RDS s-a prezentat din nou în faţa membrilor CNA, de data aceasta la concursul organizat pentru acordarea unor frecvenţe de radio generaliste.
RCS&RDS a solicitat CNA zece frecvenţe radio pentru a lansa postul de radio cu profil generalist Digi FM în localităţile Buzău, Reşiţa, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Sighişoara, Suceava, Tulcea, Târgovişte şi Târgu Mureş.
Potrivit dosarului de concurs depus la CNA, dacă va obţine frecvenţele de radio solicitate, Digi FM va fi un post cu profil generalist, care va difuza programe 24 de ore pe zi.
Grila postului de radio Digi FM ar urma să cuprindă programe producţie proprie - 60%, producţii audiovizuale ale altor producători - 10%, programe retransmise (de la televiziunea Digi 24, deţinută de RCS&RDS) - 15% şi programe preluate de la televiziunea Digi 24 - 15%. Programele de informare vor reprezenta 60% din grila Digi FM, cele educative şi culturale - 30%, iar cele de divertisment - 10%.
Investiţiile preconizate în punerea în funcţiune a fiecărei staţii a Digi FM se ridică la o sumă cuprinsă între 150.000 şi 350.000 euro pe staţie, potrivit dosarului de concurs depus la CNA.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News