Rezultatele cercetării Nielsen Shopper Trends au arătat percepțiile cumpărătorilor cu privire la cele mai ieftine magazine. Respondenții cercetării, din orașele medii și mari, sunt de părere că magazinul cu cele mai mici prețuri este Kaufland. Este urmat, în preferințele lor, din punctul de vedere al prețurilor, de Carrefour, Auchan și Lidl.
Studiul Shopper Trends mai arată că 40% dintre respondenți merg săptămânal la cumpărături pentru gospodărieși 20% merg la cumpărături zilnic. Cei mai mulți, adică 62% aleg hipermarketurile. Sunt urmați, cu 20%, de cei care își fac cumpărăturile la supermarketuri și , cu 20% de cei care aleg discounterii.
Demn de subliniat este că românii au doar două magazine preferate. În schimb, media în Bulgaria este de 3,5, în Ungaria de 3,4 și în Polonia de 3,3, scrie Wall Street. Însă, numărul magazinelor preferate poate varia în funcție de promoții. 34% dintre respondenți obișnuiesc să schimbe magazinul în funcție de promoțiile afișate. Cele mai multe magazine din România aparțin Carrefour, care deține 112, dintre care 24 hipermarketuri. Este urmat de Kaufland, cu 81, Lidl, cu 37 și Auchan , cu 10.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva