Tenismanul spaniol Rafael Nadal va fi noua imagine a casei de modă italiană Armani, pentru linia de lenjerie intimă şi jeans, pentru care au pozat în trecut fotbaliştii Cristiano Ronaldo şi David Beckham, informează cotidianul sportiv Gazzetta dello Sport.
Designerul italian Giorgio Armani l-a ales pe tânărul sportiv spaniol, numărul 1 în ierarhia tenisului mondial, ca protagonist al campaniei publicitare de primăvară-vară 2011 pentru Emporio Armani Underwear şi Armani Jeans.
Nadal va apărea începând din februarie anul viitor pe panouri publicitate pe care Armani le va instala nu numai în principalele oraşe italiene, gări şi aeroporturi, ci şi, de asemenea, în alte locuri din lume.
Actualul lider al clasamentului ATP urmează o cale pe care au păşit şi alţi sportivi pentru a reprezenta imaginea publicitară a liniilor de lenjerie şi jeans Armani, precum portughezul Cristiano Ronaldo, în prezent la Real Madrid, şi, înaintea lui, Beckham, care a pozat alături de soţia lui Victoria Adams.
Sursa: Agerpres
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video
- SRI, mai necredincios ca Toma în noaptea de Înviere. Mesaj simpatic / foto
- O biserică de o frumusețe rară din România, construită în 1878, a ars în totalitate în noaptea de Înviere / foto
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky