”Să clarificăm odată și pentru totdeauna subiectul vaccinului:
La Institutul OncoGen, Timișoara AVEM VACCINUL împotriva virusului Covid-19.
Științific, așa este corect să îl numim: vaccin in testare pe celule umane.
Confuzia creată este dată de diferența dintre două concepte: Dezvoltare versus Fabricare.
Institutul nostru este unul de cercetare-dezvoltare. Putem DEZVOLTA un vaccin, putem produce circa 1.000 de doze din acest vaccin și putem să-l testăm în fazele I și II.
Dar NU suntem fabrică și nu putem fabrica milioane de doze din acest vaccin. Institutul Cantacuzino trebuia să se ocupe de fabricarea vaccinului.
Cei care vă spun altceva fie nu înteleg biotehnologiile, fie doresc să vă inducă in eroare. Vă rugăm distribuiți/share pentru cei nedumeriți.” a scris prof. dr. Virgil Păunescu, director al Centrului de Cercetare Oncogen din Timişoara, pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Alexandru Rafila, reacție după ce Oana Sivache (ASSMB) a fost inculpată de DNA
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema