Producătorii, "siliți" să modifice tiparele hainelor pentru copii
Alimentația nesănătoasă și sedentarismul sunt vinovații principali pentru care cei aflați la vârsta copilăriei sunt mult mai dezvoltați decât părinții lor. Această stare de fapt i-au determinat pe producătorii hainelor de copii să modifice tiparele produselor lor, întrucât mărimile de până acum nu mai corespund vechilor măsurători standardizate.
Potrivit Daily Mail, nu puțini sunt părinții care nu mai pot cumpăra haine pentru copii fără să le probeze, deoarece mărimile nu se mai potrivesc. Situația este similară atât în cazul hainelor pentru băieți, cât și în cazul celor pentru fete, având în vedere că o fetiță de 11 ani are acum, conform măsurătorilor, cu 10 cm mai mult în talie decât aveau fetele de aceeaşi vârstă în urmă cu 35 de ani.
Dată fiind realitatea, cele mai mari companii producătoare de haine pentru copii, printre care şi Marks & Spencer, Next, George at Asda, Tesco, Monsoon şi Shop Direct schimbă tiparele hainelor.
Potrivit scanăriilor 3D a peste 2.880 de copii din Marea Britanie, tiparele s-au schimbat mult faţă de ultima măsurătoare standardizată, cea din 1978.
Medicii nutruționiști susțin că aceste modificări în dezvoltarea copiilor sunt provocate de alimentaţia nesănătoasă şi de lipsa activităților sportive.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News