Data actualizării:
Data publicării:

”Zborul meu este anulat”. Haos pe aeroporturi din lume după o problemă tehnică Wizz Air. Mesajul companiei

Autor: Darius Muresan | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Agerpres
Foto: Agerpres
Compania aeriană low-cost Wizz Air a venit cu clarificări după ce numeroși pasageri se plâng că au primit notificări că le-au fost anulate zborurile.

Citește și - Haos pe Aeroportul Otopeni: Sute de oameni, prinși între curse întârziate și temperaturi extrem de ridicate. Wizz Air nu dă despăgubiri și retrage angajații pentru a evita conflictele cu pasagerii

Prin intermediul unei rețele sociale, Wizz Air i-a anunțat pe pasagerii care au rezervări făcute, faptul că, momentan, compania se confruntă cu o problemă tehnică, ce afectează sistemul de booking.

Prin urmare, clienții pot primi notificări cu privire la rezervarea lor în aplicația Wizz Air sau pe website. Wizz Air le transmite să nu le ia în considerare și îi va ține tine curent când va fi rezolvată situația. Momentan, echipa Wizz Air lucrează la rezolvarea problemei și le mulțumește clienților pentru înțelegere și răbdare, anunță compania.

Foto

Sursă foto - Wizz Air Facebook

Mesajul Wizz Air vine după ce mai mulți oameni se plang, chiar pe o rețea socială a companiei, de faptul că au primit notificări cu privire la zborul lor, cum că ar fi fost anulat.

Pasagerii sunt nemulțumiți de problemele apărute la sistemul de rezervări al Wizz Air

"Suntem blocați în Iordania, al doilea zbor este anulat", "Dorim un răspuns clar. Serviciul pentru clienți este inutil și deconectează apelurile în mod deliberat. Scuzele voastre nu vor schimba situația. Dați răspunsuri clare și nu vă jucați cu viața și planurile oamenilor", "Zborul meu este anulat sau trebuie să rezerv altul?", "Se pare că zborul meu spre Hurghada este anulat", "Zborul meu de sâmbătă din Londra este anulat? Și întoarcerea de pe data de 12 arată la fel că este anulată, este adevărat sau trebuie să așteptăm? Cum este posibil să nu avem cum să vorbim despre asta și nimeni nu ne trimite un e-mail să ne informeze", "Poate cineva să explice, vă rog, zborul meu este anulat, am cumpărat alte bilete. Pot primii banii înapoi?", "Ce ai făcut, Bobiță?", sunt câteva dintre sutele de comentarii ale pasagerilor.

Citește și articolul - Cum să eviți haosul provocat de anularea zborurilor. Sfatul lui Alin Burcea (ANAT) pentru toți românii / video

Alin Burcea, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism, a făcut mai multe recomandări privind rezervarea biletelor de avion printr-un agent de ticketing, pentru că acesta oferă siguranță și suport în caz de anulare a zborurilor, chiar dacă trebuie să achiți un comision. Agențiile sunt obligate prin lege să asigure atât transportul dus, cât și întoarcerea, protejând astfel clienții de situații neprevăzute.

Alin Burcea sfătuiește oamenii să nu mai cumpere bilete de avion de pe site-uri, pentru că există riscul anulării sau întârzierilor neașteptate. Sfatul său este ca oamenii să utilizeze agenți de ticketing, ce pot rezerva rapid un nou bilet în cazul anulării.

„Eu nu recomand la nimeni să-și mai ia bilet de avion de pe orice site, pentru că se anulează zborul sau întârzie cum nu a mai fost niciodată.”, a zis Alin Burcea. Vezi video și continuarea articolului aici!

Citește și articolul - Regatul Unit: Wizz Air ocupă din nou ultimul loc în topul aviaței britanice din cauza întârzierilor. Clasamentul nu acoperă zborurile care au fost anulate

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel