Data publicării:

Pro TV renunță la filme și distribuție de filme

Autor: Cristina Alexandrescu | Categorie: Stiri
WhatsApp

Vești nu tocmai bune privind mai multe părți ale Media Pro. Grupul Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV , vrea să-și eficientizeze afacerea de bază - televiziunea -, așa că urmărește să înstrăineze mai multe active din România, inclusiv cinematografele și afacerile de distribuție.

Într-un interviu acordat publicației cehe Hospodarske Noviny, alături de co-CEO Christoph Mainusch, co-CEO al CME Michael Del Nin a declarat că cele mai multe active pe care grupul intenționează să le vândă sunt în România, respectiv "părți ale Media Pro, precum stațiile radio, cinematografele și afacerile de distribuție de film", părți considerate active bune, dar care au distras atenția de la afacerea de bază - televiziunea, scrie hotnews.ro.

Citește și Sport.ro se închide! PRO TV aruncă bomba!

"Mai multe părți interesate din întreaga regiune urmăresc aceste active", a mai spus Del Nin. 

În cadrul aceluiași interviu, co-CEO Christoph Mainusch a precizat și el că: "Pentru a aduce compania pe picioare, a trebuit să ne concentrăm asupra afacerii noastre de bază, televiziunea; în unele țări unde operam, am avut numeroase activități pe care nu le considerăm a fi de bază și pe care le vom vinde. Câteva exemple: cinematografele noastre din România sau afacerile de distribuție din România șii din Republica Cehă - pe acestea nu le consideram esențiale pentru strategia noastră viitoare."

Citește și Haos la PRO TV. Aproape 100 de persoane, date afară


Restructurările, un alt model de a face afaceri

În legătură cu restructurările și schimbările de șefi (care au urmat plecării lui Adrian Sârbu de la conducerea CME, în 2013), cei doi co-CEO al CME au consemnat: "În principal, am descentralizat CME, ceea ce înseamnă că managerii din fiecare țară sunt responsabili cu operarea respectivelor părți ale CME. Acest lucru a presupus anumite schimbări de personal și, drept urmare, am schimbat managementul în patru din cele șase țări unde operam. Am schimbat modelul de a face afaceri. Ne-am dat, de asemenea, silința să reducem costurile, dar mereu într-un mod în care să prevenim riscuri la adresa operațiunilor și rezultatelor companiei. Cea mai mare parte a procesului de restructurare a trecut".



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel