Premieră: O bancă își trimite angajații să facă credite la ușa clienților
Premieră în România. O bancă își va trimite angajații să facă credite la ușa clienților. Echipa de vânzări directe va fi operativă până la sfârșitul anului. Grecii intenţionează să dezvolte o reţea naţională puternică de Agenţi de Vânzare Directă (AVD) şi să se concentreze, în general, pe canalele moderne de vânzare în detrimentul clasicelor agenţii şi sucursale.
Bancpost este banca care introduce reţeaua de AVD. “Noua forţă de vânzări va aborda piaţa în mod pro-activ, va asista clienţii în spaţiile selectate de către aceştia şi va oferi suport personalizat pe durata întregului proces de achiziţie a produselor, de la alegerea celor mai potrivite soluţii financiare până la pregătirea documentelor şi obţinerea aprobărilor necesare. Astfel, clienţii vor beneficia de economie de timp, confort, asistenţă profesională şi soluţii financiare personalizate.”, explică un comunicat al băncii, scrie Capital.
Se urmărește ca într-un an să se dezvolte o reţea bine echilibrată de 200 de AVD, care să opereze în cele mai importante orașe din țară. Creditele făcute acasă se vor axa pe produse de creditare de consum şi carduri de credit, ca produsele cele mai relevante pentru publicul ţintă, dar permite o mare adaptabilitate a portofoliului.
Crearea de rețele AVD face parte din schimbarea de strategie a Bancpost, bancă ce se va concentra cu precădere pe canalele moderne de vânzare lăsând agenţiile şi sucursale pe locul al doilea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News